Reklama
Reklama

Dąbrowska poszła w ślady Brodzik

Będzie mamą?

Nie, jeszcze nie teraz. Ania Dąbrowska, podobnie jak Joanna Brodzik została ambasadorką marki samochodu. Padło na Nissana Micrę. Korzyść obopólna, bo producent w ramach współpracy sponsoruje nową płytę artystki "W spodniach czy w sukience"...

Ania Dąbrowska ma przekonać do marki samochodu kobiety młode, eleganckie i aktywne. Współpraca samochodowo - wokalna obejmuje m.in. sponsoring płyty, produkcję specjalnego wydania krążka (z piosenkami dla kierowców?), sponsoring trasy koncertowej oraz zamknięte sety dla luksusowych klientów i dealerów marki.

Reklama

Oczywiście w teledysku promującym płytę Ani Dąbrowskiej sporą rolę odegra samochód marki Nissan.

Czy Waszym zdaniem Ania jest odpowiednią osobą na odpowiednim miejscu?

MWMedia
Dowiedz się więcej na temat: Ania Dąbrowska
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Polecamy