Nergal nie stracił kontraktu reklamowego
Informacje, jakoby producent jednego z napojów zakończył współpracę z Adamem Darskim, są nieprawdziwe?
Ostatnio jeden z tygodników donosił, że w związku z bojkotem produktu przez środowiska katolickie (Nergal podarł na scenie Biblię) Nergal stracił kontrakt reklamowy. Okazuje się, że zakończył się jedynie "pierwszy etap (!) komunikacji marki" z udziałem Adama Darskiego.
"Zdecydowałem się wesprzeć Demona ze względu na współpracę z Fundacją DKMS. Staram się aktywnie wspierać działania Fundacji ze względu na moje doświadczenia z białaczką oraz fakt, że otrzymałem od DKMS pomoc wtedy, kiedy jej potrzebowałem" - podkreślił Nergal.
Informację tę na łamach "Twojego Imperium" potwierdza Joanna Bancerowska, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Agros-Nova:
"Mimo że organizatorzy tego bojkotu rozpowszechniają nieprawdziwe informacje, posiłkując się wyrwanymi z kontekstu treściami ze strony internetowej Demona, wciąż powiększa się grono sympatyków tego napoju i propagowanej przez niego idei dawstwa szpiku kostnego. W najbliższym czasie zamierzamy zacieśnić współpracę z DKMS-em, współorganizując i współfinansując Dni Dawcy" - tłumaczy.