Reklama

Niebywałe... Patrycja Markowska pocałowała Edytę Górniak! Soczyście i prosto w usta

Patrycja Markowska podzieliła się zabawną historią sprzed lat. Zdradziła, co się wydarzyło, gdy leciała na koncert do Londynu. Wtedy między nią a Edytą Górniak doszło do niecodziennego zdarzenia...

Patrycja Markowska o "historii z samolotu"

Patrycja Markowska prowadziła burzliwe i ciekawe życie rock'n'rollowca. Podczas wywiadu opowiedziała o historii z samolotu, która miała miejsce podczas jej podróży na koncert na Wembley. To był 2015 rok, a polscy muzycy mieli wystąpić w Londynie. Między innymi na pokładzie znalazła się Edyta Górniak, Sylwia GrzeszczakMargaretSebastian Karpiel-Bułecka, Andrzej Piaseczny i Igor Herbut.

Patrycja Markowska pocałowała Edytę Górniak

Lot opóźniał się już od dwóch godzin, wszyscy czekali na lotnisku. Markowska zaznaczyła w trakcie opowieści, że jeszcze nigdy nie mówiła tego publicznie. "Wszyscy mieliśmy założenie, tak czułam, że jedziemy na piękny koncert, do pracy, że będziemy w dobrej formie, tylko... sprawy miały się tak, że już na lotnisku zaczęliśmy się bratać, przytulać, robiliśmy sobie zdjęcia, śmialiśmy się, wspominaliśmy" - zdradziła Markowska w rozmowie z Plejadą.

Początkowo większość osób była rozbawiona sytuacją, a jej jak wspomina: "trudno było sobie odmówić popłynięcia na tej fali zabawy". To wtedy doszło między nią i Edytą Górniak do pocałunku!

I dodaje, że to był jeden z jej ostatnich takich wybryków. "Najgorzej jest pić w samolocie. Nie wypiłam dużo tego dnia, ale pamiętam, że następnego dnia myślałam, że umrę". Artystka dodaje, że miała wyrzuty sumienia, że nie była w formie. Nie czuła się na scenie wystarczająco dobrze i obiecała sobie, że nigdy już czegoś takiego nie zrobi.

***

Zobacz także:

Miszczak odszedł z TVN wcześniej niż zakładano. Rozesłał ludziom wiadomość! "Musiałem przełknąć gorzką pigułkę"

Jolanta Pieńkowska będzie miała co robić w wakacje. Odejście Miszczaka, a teraz taka sensacja z TVN!

Katarzyna Dowbor odsłoniła kulisy "Nasz nowy dom". Mówi wprost, że tych rzeczy "nie należy robić tanio"