Reklama
Reklama

Piotr Gąsowski w Mikołajkowym Bloku Reklamowym! Tak wypadł jako Święty Mikołaj

To już tradycja - 6 grudnia o 18:45, Polsat wyemituje specjalny blok reklamowy, z którego całkowity dochód, obliczany na podstawie wyników oglądalności, zostanie przeznaczony na pomoc podopiecznym Fundacji Polsat. W ciągu dotychczasowych siedemnastu edycji akcji udało się zebrać ponad 22 miliony złotych.

Mikołajkowy Blok Reklamowy z Piotrem Gąsowskim

Grudzień to niezwykły czas zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia, w którym magia pomagania ma największą moc. Dlatego już od osiemnastu lat, 6 grudnia Telewizja Polsat i Biuro Reklamy Polsat Media organizują tę wyjątkową akcję - Mikołajkowy Blok Reklamowy, dzięki której każdy może pomóc chorym dzieciom - podopiecznym Fundacji Polsat. 

Ta edycja będzie również wyjątkowa, ponieważ dokładnie 25 lat temu - 6 grudnia 1996 roku Fundacja rozpoczęła swoją działalność. Od ćwierć wieku Fundacji Polsat przyświeca jeden cel - ratowanie zdrowia i życia dzieci. Tegoroczny Mikołajkowy Blok Reklamowy będzie promowany spotem, w którym historia widziana jest oczami dziecka.

Reklama

Zobaczymy w nim jak Święty Mikołaj i jego dwóch pomocników - renifery - zakradają się do dziecięcego szpitala, by zostawić prezenty małym pacjentom. W postać Świętego Mikołaja, podobnie jak rok temu, wcielił się Piotr Gąsowski. 

W kampanii zobaczymy również krótkie spoty, w których występują cenieni dziennikarze i znani artyści wspierający Fundację Polsat: Dorota Gawryluk, Jarosław Gugała, Michał Szpak, Sławomir, Wojciech Błach i Patryk Cebulski. 

W nagraniach wzięły udział również dzieci, w tym podopieczne Fundacji Polsat 12-letnia i 4-letnia Karolinka. 

Nagrania spotów były realizowane w Centrum Chorób Rzadkich im. Fundacji Polsat w Centrum Zdrowia Dziecka, które Fundacja Polsat wybudowała w tym roku. Producentem spotów jest Krzysztof Hansz, reżyserem - Maciej Kozłowski, natomiast animacje do głównego spotu przygotowało Studio Produkcyjne Orka. 

Wyjątkowy Mikołajkowy Blok Reklamowy: Gdzie oglądać?

Spoty zachęcające widzów do obejrzenia Mikołajkowego Bloku Reklamowego będą emitowane na antenach Grupy Polsat Plus od 22 listopada. Akcja będzie dodatkowo komunikowana w internecie, radiu MUZO.FM, na nośnikach DOOH oraz na profilach społecznościowych Grupy Polsat Plus i Fundacji Polsat, gdzie do wsparcia akcji zaangażowała się cała plejada gwiazd Polsatu, a także dziennikarze Polsat News i Polsat Sport. 

Pomoc dla potrzebującym

Fundacja Polsat jest pierwszą fundacją powołaną przez telewizję komercyjną, która już od blisko 25 lat pomaga dzieciom. Dofinansowuje ich leczenie i rehabilitację. Remontuje także oddziały dziecięce w całej Polsce, kupuje najnowocześniejszy sprzęt medyczny, z którego korzystają dzieci przebywające w szpitalach.

Każdego dnia, podopieczni Fundacji mogą liczyć na znacznie więcej niż tylko wsparcie finansowe. Pracownicy Fundacji spędzają wiele godzin na czytaniu listów oraz prowadzeniu rozmów z rodzicami chorych dzieci towarzysząc w ich codzienności. Do dziś Fundacja objęła swoją pomocą prawie 40 000 małych pacjentów i wsparła finansowo ponad 2 600 szpitali i ośrodków medycznych, a także szkoły, przedszkola i ośrodki pieczy zastępczej w całym kraju. W sumie na cele statutowe Fundacja przekazała dotąd prawie 265 milionów złotych. 

Zobacz także:

Szok, ile pieniędzy starci Barbara Kurdej-Szatan 

Premiera książki Kurdej-Szatan odwołana? Aktorka załamana

Chloe Ferry zachwyca! Ale Chloe Ferry zachwyca! Ale zmiana  

pomponik.pl
Dowiedz się więcej na temat: Polsat
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Polecamy