Reklama
Reklama

Willis twarzą polskiej wódki

Hollywoodzki gwiazdor Bruce Willis za promocję polskiego trunku zainkasuje 16 milionów dolarów. Aktor osobiście przetestował sygnowany własnym wizerunkiem alkohol: "Starannie dobieram produkty, z którymi mam być kojarzony" - powiedział.

Polska wódka zrobiła na aktorze ponoć bardzo pozytywne wrażenie "ze względu na wysoką jakość, autentyczność i przystępną cenę". Willis, jak zapowiada producent alkoholu, będzie brał udział w promocyjnych wydarzeniach na wybranych rynkach w Europie i Chinach.

"Jesteśmy niezmiernie zadowoleni z nawiązania współpracy" - mówi Krzysztof Tryliński, dyrektor generalny Grupy Belvedere w rozmowie z portalem bankier.pl.

"Kiedy zastanawialiśmy się, kto byłby najodpowiedniejszym ambasadorem wódki Sobieski, od razu pomyśleliśmy o Brusie Willisie. Odniósł wyjątkowy sukces, zachowując przy tym oryginalność i miłe usposobienie oraz niebanalną, prawdziwą osobowość".

Reklama
pomponik.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Polecamy