Willis twarzą polskiej wódki
Hollywoodzki gwiazdor Bruce Willis za promocję polskiego trunku zainkasuje 16 milionów dolarów. Aktor osobiście przetestował sygnowany własnym wizerunkiem alkohol: "Starannie dobieram produkty, z którymi mam być kojarzony" - powiedział.
Polska wódka zrobiła na aktorze ponoć bardzo pozytywne wrażenie "ze względu na wysoką jakość, autentyczność i przystępną cenę". Willis, jak zapowiada producent alkoholu, będzie brał udział w promocyjnych wydarzeniach na wybranych rynkach w Europie i Chinach.
"Jesteśmy niezmiernie zadowoleni z nawiązania współpracy" - mówi Krzysztof Tryliński, dyrektor generalny Grupy Belvedere w rozmowie z portalem bankier.pl.
"Kiedy zastanawialiśmy się, kto byłby najodpowiedniejszym ambasadorem wódki Sobieski, od razu pomyśleliśmy o Brusie Willisie. Odniósł wyjątkowy sukces, zachowując przy tym oryginalność i miłe usposobienie oraz niebanalną, prawdziwą osobowość".