Takiej reklamy lodów jeszcze nie widzieliście
Anja Rubik, urodzona w Polsce supermodelka, od lat znajduje się na szczycie branży modowej. Brała udział w kampaniach reklamowych dla najbardziej znanych domów mody, w tym Chloe, Gucci, Chanel, Valentino, Estee Lauder, Versace i YSL. Vogue Paris nazwał Rubik jedną z 30 najlepszych modlek dekady. Od teraz możemy ją zobaczyć w kampanii nowych lodów Magnum RUBY. Dla Magnum, Anja Rubik jest ikoną wolności i przekraczania granic. Zobaczcie jak Anja Rubik perfekcyjnie odnalazła się w stylistyce i świecie marki Magnum. Na zdjęciach uchwycono jest naturalne, kobiece piękno i seksapil w połączeniu z kuszącym i intrygującym gestem zaproszenia do... przekroczenia granic przyjemności.
Kto nie lubi jedynej w swoim rodzaju receptury polewy czekoladowej wydającej charakterystyczny dźwięk przy gryzieniu? Teraz lody Magnum są dostępne w czekoladzieczwartej generacji o naturalnym rubinowym kolorze i delikatnie jagodowym smaku, bez sztucznych barwników i aromatów, pochodzącej z wyselekcjonowanych ziaren kakaowca.
Mamy dla Was specjalny materiał zza kulis sesji zdjęciowej.
Hasło kampanii Magnum to #przekroczgraniceprzyjemnosci. Przez lata Anja Rubik była postacią, która przekraczała świat mody, aktywizm społeczny i środowiskowy na wielu forach i różnych platformach, a jej konsekwentna jasność myśli i odwagi moralnej stała się powszechnie szanowana. Misją Magnum jest, aby ludzie odważnie i świadomie sięgali po prawdziwe przyjemności nie przejmując się tym, co myślą inni. Nic dziwnego, że Magnum wybrało Anję na swoją ambasadorkę i wspiera jej fundację Sexedpl zostając partnerem akcji #przełamlody.