Reklama
Reklama

Anna Lewandowska deklaruje przywiązanie do tradycji. Pod każdym względem

Anna Lewandowska (36 l.) w tym roku, podobnie jak w poprzednich, zdecydowała się olśnić fanki kalendarzem adwentowym, zawierającym produkty z jej autorskiej linii kosmetyków. Jak się okazuje, tradycja została zachowana również pod względem finansowym. Czyli jest tradycyjnie drogo.

Czasy, gdy kalendarze przedświąteczne ograniczały się do czekoladek, pozamykanych w numerowanych okienkach, dawno już minęły. 

W odpowiedzi na potrzeby klientów, którzy dosłownie oszaleli na punkcie kalendarzy adwentowych, ma je w ofercie wiele firm kosmetycznych

Anna Lewandowska sprzedaje kalendarze z produktami swojej firmy

Zaczynają się pojawiać także kalendarze adwentowe z biżuterią, gadżetami elektronicznymi, maskotkami czy przysmakami dla zwierząt domowych: psów, kotów i świnek morskich. 

Mają swoich wielbicieli, jednak dla firmy kosmetycznej przygotowanie kalendarza adwentowego to już w zasadzie obowiązek. Trudno się dziwić, że Anna Lewandowska, poważna producentka ekologicznych kosmetyków, również ma go w ofercie. 

Reklama

Anna Lewandowska wzoruje się na najlepszych

Jak zapewniła Lewandowska na Instagramie, od  dawna otrzymywała od fanek sygnały, że wolą, gdy wszystko odbywa się zgodnie z tradycją:

"Zadawaliście mi ostatnio pytania, czy kalendarze adwentowe wrócą. No i okazuje się, że chyba naprawdę je bardzo lubicie, bo zdecydowaliśmy się kontynuować naszą tradycję i znowu na stronie możecie znaleźć kalendarze adwentowe. 24 produkty bądź 12. Dzięki temu możecie też poznać nasze bestsellery, nasze portfolio produktów, potestować, zdecydować co lubicie i być może komuś przypadnie coś jeszcze bardziej do gustu, żeby stosować przez cały rok”. 

U Lewandowskiej tradycyjnie drogo

Przywiązanie Lewandowskiej do tradycji objęło również ceny. Jak to zwykle u niej, jest drogo. Za kalendarz zawierający 20 miniaturek i 4 pełnowymiarowe produkty, trzeba zapłacić 551,65 zł. Zgodnie z tradycją, praktykowaną z tej samej okazji przez wiele firm, obok widnieje przekreślona cena 649 zł, zapewniająca złudzenie, że trafiło się świetną okazję i lepiej się pospieszyć z decyzją. 

Okrojona wersja, zawierająca 12 miniproduktów i 4 w standardowym, kosztuje 339,15 zł. Osoby, zorientowane w przedświątecznych propozycjach firm kosmetycznych, z pewnością szybko zorientują się, że kalendarze adwentowe „by Ann” oznaczają wydatek porównywalny do takiej samej oferty renomowanych firm ze znacznie dłuższą tradycją. Dla przykładu: znana firma z siedzibą w Prowansji, oferuje 24 produkty w cenie, za jaką Lewandowska sprzedaje 16. 

Zobacz materiał promocyjny partnera:
Halo! Wejdź na halotu.polsat.pl i nie przegap najświeższych informacji z poranka w Polsacie.

Zobacz też:

Nagle Lewandowska ogłosiła wieści prosto z Hiszpanii. Nie kryje wielkiej radości

Anna Lewandowska znienacka przekazała niespodziewane wieści. Konieczna będzie operacja

Anna Lewandowska zdobyła się na szczere wyznanie. Pojawił się problem. "Jestem zestresowana"

pomponik.pl
Dowiedz się więcej na temat: Anna Lewandowska | Robert Lewandowski
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Polecamy