Celine Dion promuje "neutralną płciowo kolekcję dziecięcych ubranek"!
Spot z udziałem Celine Dion (50 l.) już wywołał sporo emocji. Słusznie?
Słynna piosenkarka rozpoczęła współpracę z jedną z marek odzieżowych, która wypuściła na rynek osobliwą kolekcję dziecięcych ubranek.
Charakteryzuje się ona tym, że jest neutralna płciowo.
Na stronie internetowej producenta możemy wyczytać, że ubranka te mają wyzwalać dzieci z tradycyjnego podziału na chłopców i dziewczynki.
Dodatkowo ma pozwalać im dorastać w poczuciu równości i bez odgórnie narzucanych ról społecznych.
Wszystko to ma prowadzić do wzmacniania w dzieciach osobowości opartej na wzajemnym szacunku.
Ubranka neutralne płciowo promuje spot, w którym udział wzięła właśnie Celine Dion. Gwiazda ucieka w nim przed ochroną w szpitalu. W pewnym momencie wpada do sali, na której leżą noworodki ubrane w różowe i niebieskie ubranka (przypisane do określonej płci). Gwiazda rozdmuchuje nad maluchami "magiczny pył", a cała odzież traci kolory i przybiera neutralne czarno-białe kolory.
Reklama już spotkała się z ostrą krytyką w sieci. Internauci piszą o propagandzie i szerzeniu "złowieszczej ideologii gender", ale czy słusznie?
***