Ciąg dalszy afery z Wojtkiem z Zanzibaru. Klienci wściekli: "Napisać, że jestem wkurzona to mało"

Oprac.: Irena Krawiec

Wojciech z Zanzibaru i plejada gwiazd, która wypoczywała w jego hotelach @polacynazanzibarze
Wojciech z Zanzibaru i plejada gwiazd, która wypoczywała w jego hotelach @polacynazanzibarzeFacebook

Wojtek z Zanzibaru zawiesza działalność

Wakacje na Zanzibarze

Ciąg dalszy afery z Wojtkiem z Zanzibaru. Pili Pili nie zwraca klientom wpłat?

Kochani, mamy Wam do zakomunikowania coś bardzo ważnego – zmiany, jakie wprowadzone zostaną w całym Pili Pili doprowadzą do uzyskania stabilności, rzetelności w działalności i znacznemu podwyższeniu jakości, z jakiej do tej pory każdy z Was kojarzył Pili Pili. Otóż po długich i mocno skomplikowanych negocjacjach Pili Pili pozyskało inwestora, który wesprze Pili Pili aby powróciło co do swojego blasku sprzed paru miesięcy. Takie wsparcie nie tylko kapitałowe, ale i organizacyjne było potrzebne. Poprawimy to co jest do poprawienia, zmienimy to co jest do zmiany, zapanujemy nad wszystkimi problemami i podniesiemy jakość usług, do jakiego poziomu w Pili Pili dawno nie było
zaczął mężczyzna.
Podjęliśmy również bardzo trudną decyzję, ale konieczną, żeby nie rozpoczynano do 4 czerwca 2022 nowych pobytów, gdyż ta atmosfera nie służy ani gościom, ani pracownikom, którzy w napięciu, w różny sposób muszą wyjaśniać, odpowiadać na milion pytań, niezwiązanych z wakacyjnym klimatem, ale wakacyjny klimat stracił swój czar, jaki zdecydowanie powinien towarzyszyć podczas wakacji. W związku z tym wszystkie osoby, które miały rozpocząć wakacje w Pili Pili od 26.02 i zakończyć je 02.04.2022 r. zostaną poproszone o zmianę terminy pobytu po 4 czerwca 2022 r., gdy my już będziemy przeorganizowani, ułożeni i będziemy mogli zaproponować pobyt, z jakiego Pili Pili będzie dumne. Musimy doszlifować, zmienić Pili Pili, aby ponownie stało się brylantem pełnym zalet, za którymi wszyscy tęsknią. Pracownicy działu rezerwacji prześlą maile, skontaktują się telefonicznie, aby ustalić nowy termin pobytu. Prosimy o cierpliwość, z każdym się skontaktujemy indywidualnie, ale pracy jest sporo i potrzebuje na to trochę czasu
kontynuował.
Mieliśmy lecieć na majówkę, coiny kupione od dawna, bilety lotnicze też, musimy mieć urlop w tym terminie (5 osób). Chcę rozliczyć się w takim razie na ten moment i wykorzystać te pieniądze na urlop w tym czasie w innym biurze, nie stać mnie na zamrożenie pieniędzy na najbliższy rok, w przyszłości chętnie skorzystam z usług, miał to być nasz drugi pobyt. Mąż już skontaktował się z działem rezerwacji i czekamy na szybkie rozwiązanie sprawy
napisała niezadowolona klientka.
Dużo zapewnień, jeszcze więcej niewiadomych, ale żadnej informacji, czy w związku z tym, że nie dojdzie do realizacji tej wycieczki w zaplanowanym terminie, będzie możliwy zwrot poniesionych kosztów zamiast zmiany terminu vouchera pobytowego i lotniczych biletów?
pytała kolejna osoba.
Coś mi tu śmierdzi i to mocno. Jeszcze 2 dni temu były promocje a dzisiaj taka decyzja? Jak dobrze, ze nie kupiłam biletów, a planowałam na czerwiec. Ciekawe co będzie w czerwcu. Kto planowo zamyka hotel na 3 miesiące? Wierzycie w te bajki?
zbulwersowała się kolejna internautka.
Komentarze pod postem na koncie @polacynazanzibarze
Komentarze pod postem na koncie @polacynazanzibarzeFacebook
Szanowni Państwo, aktualnie przebywający w obiektach Pili Pili. Post jest operacyjny. Aktualnie sytuacja jest stabilna, ale daleka od komfortu, który powinien towarzyszyć wakacjom. Aktualnie lokalni managerowie, pracownicy, dostawcy robią wszystko, aby sytuacja wróciła do w pełni stabilnej i aby poprawić Państwa komfort pobytu. Pierwsze dostawy już trafiły na obiekty, kolejne będą pojawiać się stopniowo dziś i jutro. Nie chcę teraz tłumaczyć się itd. jak również co oczywiste przepraszać, bo na to przyjdzie niebawem czas, ale na ten moment działam operacyjnie, aby ten stan rzeczy trwał jak najkrócej. W przypadku gdy sytuacji nie da rady ustabilizować lokalny manager obiektu to bardzo proszę o kontakt z managerem regionalnym
czytamy na koncie @polacynazanzibarze
Przepraszam za wszelkie sytuacje, jakie miały i jeszcze pewnie będę miały może miejsce, ale robimy wszystko, aby Państwa komfort poprawiał się stopniowo
widnieje w poście.
Wpis na Facebooku @polacynazanzibarze
Wpis na Facebooku @polacynazanzibarzeFacebook
Dereszowska, Socha, Kukulska
Dereszowska, Socha, KukulskaInstagram
Ilona Łepkowska nie boi się, że celebrytki z Zanzibaru obraża się na nią!pomponik.tv
pomponik.pl
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?