Ciąża Lewandowskiej najdroższa dla reklamodawców! Pokonała Kukulską, Sochę i Jędrzejczak!
Nie jest tajemnicą, że gwiazdy na ciąży i macierzyństwie mogą sporo zarobić, a marketing ciążowy przeżywa prawdziwy rozkwit. „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” sprawdził popularność medialną dziesięciu topowych gwiazd polskich i zagranicznych, które w ostatnich miesiącach spodziewały się dziecka. Już wiadomo, z którymi najbardziej opłaca się współpracować! Liderka jest właściwie tylko jedna!
Ciąże gwiazd od zawsze budzą ogromne emocje i to nie tylko w naszym kraju.
Wiele celebrytek zauważyło, że na swoim macierzyństwie mogą naprawdę sporo zarobić i zyskać wizerunkowo.
Anka Mucha i Kasia Cichopek są tego najlepszym przykładem.
Zresztą same marki parentingowe dostrzegają ten wielki potencjał i chętnie angażują gwiazdy do promocji swoich produktów.
Oczywiście dużo zależy tutaj od tego, jak wiele uwagi przyszłym mamom poświęcają media.
PRESS-SERVICE Monitoring przygotował właśnie raport poruszający to zagadnienie.
Okazuje się, że niekwestionowaną liderką w naszym kraju jest Anka Lewandowska. Media o jej ciąży wytworzyły 2702 publikacje! Na drugim miejscu uplasowała się Natalia Kukulska (która mamą została kilka tygodni temu) z 309 publikacjami!
To oczywiście przekłada się na tzw. ekwiwalent reklamowy, czyli szacowaną wartość danej gwiazdy dla reklamodawców!
Ciąża Anki warta jest ponad 35 milionów złotych, czyli dziesięć razy więcej niż ciąże Kukulskiej czy Jędrzejczak!
Ania na ciąży już zarabia. Niedawno pojawiły się pierwsze zdjęcia z reklamy rajstop, w której wzięła udział. Do tego nagrała DVD z ćwiczeniami dla ciężarnych, a na tym pewnie nie koniec.
Natalia Kukulska na razie skupia się na opiece nad małą Laurą, ale być może i ją niebawem zobaczymy w jakiejś reklamie.
***