Reklama
Reklama

Daniel Olbrychski twarzą znanej marki odzieżowej. Internauci oburzeni!

Daniel Olbrychski (71 l.) wraz z wnukiem Antonim został ambasadorem luksusowej marki odzieżowej. Internauci nie zostawiają na aktorze suchej nitki, podkreślając, że jako osoba, która straciła prawo jazdy za jazdę samochodem pod wpływem alkoholu, nie powinien występować w roli autorytetu.

Daniel Olbrychski (71 l.) wraz z wnukiem Antonim został ambasadorem luksusowej marki odzieżowej. Internauci nie zostawiają na aktorze suchej nitki, podkreślając, że jako osoba, która straciła prawo jazdy za jazdę samochodem pod wpływem alkoholu, nie powinien występować w roli autorytetu.

Olbrychski w ostatnim czasie reklamował duży dyskont spożywczy "dla najbiedniejszych" - jak swego czasu nazwał go Jarosław Kaczyński, oraz lody. Teraz przyszła kolej na markę luksusową - producenta garniturów ze Śląska.

W kampanii wziął udział wraz ze swoim wnukiem Antosiem, studentem historii i miłośnikiem szermierki. "Pan Olbrychski urodził się w tym samym roku, w którym datuje się powstanie firmy, a jej garnitury od wielu lat goszczą w Jego garderobie zarówno scenicznej jak i prywatnej" - tłumaczą swój wybór przedstawiciele marki.

Reklama

Internauci na Facebooku wytykają jednak Olbrychskiemu problemy z alkoholem i fakt, że stracił prawo jazdy, jadąc na podwójnym gazie, ponadto "w stacjach telewizyjnych bredzi".

Z taka krytyką nie do końca zgadzają się specjaliści, tłumacząc, że problemy aktora nie mają w tym przypadku żadnego znaczenia, mało tego, dodają kampanii pikanterii!

"Może to zabrzmi cynicznie, ale akurat w kontekście 'ikon polskiej kultury' ten fakt z biografii aktora ma zdecydowanie ambiwalentne znaczenie dla marki. Wpisuje się bowiem w narrację o neurotycznej duszy artysty, w polski mit o niepokornym i twórczym mężczyźnie, który razem z alkoholem 'wprowadza w życie element baśniowy'" - mówi Wirtualnymmediom.pl Monika Piasecka.

Dodaje jednak, że w tej akurat kampanii "aktor jest raczej życzeniową, subiektywną emanacją wizji brand managera niż przemyślaną, przebadaną i rezonującą w wyobraźni konsumenta strategią".

***

Zobacz więcej materiałów o gwiazdach:

pomponik.pl
Dowiedz się więcej na temat: Daniel Olbrychski
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Polecamy