Reklama
Reklama

Ikona mody robi karierę w... telezakupach

W latach 90. był jedną z ikon męskiego modelingu, dziś sprzedaje bokserki w... Tele-Shopie. Szwedzki model Marcus Schenkenberg zaprojektował swoją pierwszą kolekcję bielizny, którą będzie promował w jednym z telewizyjnych kanałów dla kupujących.

Produkty sygnowane nazwiskiem jednego z najsłynniejszych modeli świata będzie można podziwiać na antenie brytyjskiej telewizji cyfrowej QVC. Emisję zaplanowano na grudzień, jednak świeżo upieczony projektant już rozpoczął promocję swoich wyrobów, które na wybiegu prezentuje osobiście.

Podczas specjalnego pokazu w Monachium towarzyszyła mu niemiecka modelka Isabell Reiss, na co dzień partnerka kierowcy F1, Timo Glocka.

Jak podaje agencja DPA, model planuje poszerzenie oferty o własną linię zapachów i kosmetyków do pielęgnacji dla mężczyzn. Zapytany przez przedstawiciela agencji przyznaje, że w chwili obecnej nie widzi dla siebie konkurencji ze strony innych kolegów po fachu.

Reklama

"Nie sądzę, by w najbliższym czasie jakiś inny męski model zdecydował się wypuścić na rynek produkt sygnowany własnym nazwiskiem" - mówi Schenkenberg, wyjaśniając jednocześnie powody, dla których zdecydował się zadebiutować jako projektant:

"Wielkim przełomem w moim życiu zawodowym była kampania bielizny Calvina Kleina. Jeśli dobrze się nad tym zastanowić, w całej mojej karierze chodziło właściwie o bieliznę. Z tego jestem najbardziej znany".

W czasach swojej świetności Schenkenberg był twarzą tak znanych marek, jak Calvin Klein, Versace czy Ungaro. Jako aktor wystąpił w kilku filmach i serialach telewizyjnych. Jest też autorem książki autobiograficznej "New Rules", opowiadającej o jego karierze na wybiegu.

Przez pewien czas Marcus związany był Pamelą Anderson.

PAP life
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama