Ile zarabia Martyna Wojciechowska? Kontrakty reklamowe za miliony
Martyna Wojciechowska (48 l.) to ucieleśnienie kobiety pracującej, która żadnej pracy się nie boi. Podróżniczka bez wątpienia nie musi narzekać na sytuację finansową. Nieustanna popularność i ogromny potencjał marketingowy jej osobowości sprawiają, że Martynę stać na największe luksusy.
Martyna Wojciechowska ukończyła zaoczne studia ekonomiczne, które przypieczętowała tytułem MBA Oxford Brooks University. Ma licencję kierowcy rajdowego, jako himalaistka zdobyła Koronę Ziemi, a jej dziennikarską pracę wyróżniono prestiżowymi nagrodami, m.in. Złotą Telekamerą. Dziś jest prezenterką telewizyjną, podróżniczką oraz działaczką społeczną, a prywatnie mamą 14-letniej córki Marii. Jej zawarte w 2020 r. małżeństwo z Przemysławem Kossakowskim przetrwało zaledwie rok. Czyżby winna była silna osobowość kobiety sukcesu?
Zdobycie Mount Everestu zaledwie półtora roku po złamaniu kręgosłupa stało się dla Wojciechowskiej prawdziwym przełomem w karierze. Wydała swoją pierwszą książkę "Przesunąć horyzont". Objęła też prestiżowe stanowisko redaktor naczelnej magazynu "National Geographic" - i to na 10 długich lat! Na swoim koncie ma też współpracę z innymi magazynami: motoryzacyjnymi, podróżniczymi, a nawet "Playboyem". Wydała ponadto książki dla dzieci z serii "Zwierzaki świata" oraz typowe podróżnicze pozycje pod patronatem NG.
Od 2009 r. Wojciechowska zarabia duże pieniądze w sieci TVN, gdzie prowadzi program dokumentalny "Kobieta na końcu świata". Nieoficjalnie mówi się, że jej kontrakt znacząco przewyższa gażę koleżanek po fachu. Dodatkowo Wojciechowska prowadzi własny kanał #DALEJ na platformie YouTube.
Wojciechowska jest nie tylko piękną kobietą, ale przede wszystkim inspiracją. Jej pasja, odwaga i zaangażowanie podobają się też reklamodawcom, którzy zawierzyli jej reprezentowanie swoich marek.
W 2007 r. podróżniczka była twarzą Actimela, a trzy lata później pojawiła się w reklamach szamponu Timotei, produktów Sony, a także Radia Zet. Ma za sobą również lukratywne kontrakty od Coffee Heaven, Fundacji WWF, operatora Play, wody Żywiec Zdrój, koncernu odzieżowego Jack Wolfskin czy marki kosmetycznej Pantene.
Szczególnie udana wydaje się współpraca z marką jubilerską W. Kruk, dla której Martyna projektuje kolczyki i naszyjniki w ramach charyzmatycznej kolekcji Freedom. Za biżuterię inspirowaną motywem wilków dziennikarka, według magazynu "Forbes", zgarnęła nawet pół miliona złotych.
Jako pasjonatka motoryzacji Wojciechowska nie szczędzi pieniędzy na auta. Użytkowane wcześnie BMW X6 w 2019 r. zamieniła na terenowy Mercedes klasy G. Samochód podróżniczki miał kosztować nawet pół miliona złotych!
Gwiazda posiada również bardzo stylowo urządzone mieszkanie w Warszawie, do którego przeprowadziła się w 2021 r. z zajmowanego wcześniej apartamentu na Żoliborzu. Ze zdjęć opublikowanych w mediach widać, że prezenterka lubi nowoczesny, minimalistyczny styl i wie, jak zadbać o codzienny komfort.
Mimo niemałych zarobków i wydatków Martyna Wojciechowska nie przestaje zbierać środków finansowych na cele charytatywne. Jako założycielka i prezes Fundacji UNAWEZA wspiera kobiety w Polsce i na świecie, walcząc o równe szanse społeczne, ekonomiczne i prawne.
Jest też właścicielką sklepu MARTYNA.WORLD, z którego część przychodów zasila majątek Fundacji. Szczególnie głośna była jej interwencja w sprawie Kabuli, tanzańskiej dziewczynki chorej na albinizm, która została okaleczona przez oprawców. Dzięki Wojciechowskiej udało się zebrać 100 tys. zł. na wsparcie nastolatki, którą dziennikarka w 2017 r. adoptowała!
Pozostaje pytanie, ilu Polaków mogłoby sobie pozwolić na idealistyczne podejście Martyny Wojciechowskiej...
***
Zobacz także:
Przemek Kossakowski znalazł nowe powołanie. "Arterytorium wkrótce rozpoczyna działalność"
Martyna Wojciechowska zrobiła to dla byłego partnera. Sam nie zdążył zrealizować marzenia