Jak duże jest Imperium Majdanów? Zobacz wszystkie ich biznesy
Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan to wyjątkowo obrotna para. Podjęliśmy się próby ogarnięcia wszystkich ich firm i projektów. Uwierzcie, nie było to zadanie łatwe. Spektrum zainteresowań Majdanów jest szerokie - od perfum przez czapki i catering, aż po studio tatuażu i fundację. Poznaj wszystkie biznesy jednej z najpopularniejszych par show-biznesu!
Aż trudno uwierzyć, że minęło 10 lat od momentu, gdy Radek Majdan założył swoją markę kosmetyków Vabun. To właśnie wtedy znany piłkarz oficjalnie dołączył do grona celebrytów i biznesmenów. Nazwa linii pochodzi od złotego jastrzębia i wynika z fascynacji Radka kulturą indiańską. "Vabun jest zmysłowy i intrygujący. Uwielbia żyć chwilą i sięga po rzeczy, których pragnie" - czytamy na stronie marki. Jak myślicie, czy to odpowiednia charakterystyka Radka?
Niestety, końcem 2020 roku, wraz ze sprzedażą dużego pakietu akcji, era prezesury Radka Majdana w firmie dobiegła końca. Niedawno marka ogłosiła, że połączy się z inną i wkroczy na rynek... odnawialnych źródeł energii. Czy był to dobry krok? Czas pokaże.
W październiku 2020 roku sieć zawrzała po ogłoszeniu przez Małgosię jej najnowszego projektu - kolekcji czapek z daszkiem (500 zł za każdą) inspirowanej jej ukochanym pupilem o imieniu, a jakże - Georgio Majdani.
Rozenek podkreśliła wówczas swoją miłość do zwierząt i zapewniła, że część dochodów ze sprzedaży zostanie przekazana na pomoc dla nich. Internautom nie spodobała się jednak wysoka cena czapek, a także relatywnie niewielkie wsparcie dla zwierząt, jakie się w niej zawierało.
Catering dietetyczny to projekt, z którego Rozenek jest "niesamowicie dumna". Ponoć prace nad opracowaniem potraw trwały pół roku. Małgosia zapewnia, że zaspokoi potrzeby nawet tych najbardziej wybrednych, a priorytetem przy tworzeniu firmy była troska o środowisko. Ponoć Rozenek zaufała specjalistom i nie wprowadzała swoich sposobów odżywiania do opracowanych diet - wierzycie, że naprawdę oddała stery w czyjeś ręce?
Fakt, że Małgosia Rozenek ma swoją linię ubrań, raczej nikogo nie zaskoczy, ale czy wiedzieliście, że sama Gosia do tego pomysłu "dojrzewała długo"? Chodziło jej ponoć o to, by jak najlepiej spełnić oczekiwania odbiorców pod względem jakości ubrań. "Jesteście dla mnie bardzo ważne, dlatego w kolekcji znajdziecie wszystkie rozmiary. Bo przecież jesteśmy piękne, niezależnie od naszego rozmiaru" - zapewnia Rozenek.
Nie należy zapominać, że Małgorzata Rozenek jest także wziętą pisarką. Na swoim koncie ma kilka publikacji poradnikowych. Najpierw był cykl perfekcyjnych... manier, ślubów i ogrodów. Teraz Rozenek skupia się na macierzyństwie, co unaoczniają tytuły jej najnowszych książek: "In vitro. Rozmowy intymne", a także poradnik - "Świadoma mama. Praktyczna wiedza i porady".
Nie ma co ukrywać, nie byłoby imperium Majdanów, gdyby nie spektakularna kariera telewizyjna Małgosi. Zaczęło się oczywiście od "Perfekcyjnej Pani Domu", po której nastąpił szereg telewizyjnych produkcji, w których Gosia brała udział jako modelka, jurorka i prowadząca. Wraz z Radosławem uczestniczyli w programie "Azja Express" ("Nie mów do mnie teraz!"), a nawet dorobili się własnego reality show "Iron Majdan".
Radosław, na krótko przed poznaniem Małgorzaty, otworzył w fanfarach medialnej pompy własne studio tatuażu. Jednak niedługo po tym, jak zostali parą, o salonie Navaho zrobiło się cicho. Czyżby salon tatuażu nie pasował do ich perfekcyjnego wizerunku?
Majdanowie szczególnie chętnie rozwijają własne projekty, ale nie boją się także użyczać swojego wizerunku do promocji innych przedsięwzięć. Małgosia wystąpiła m.in. w reklamach marki farb do włosów, sprzętu AGD, platformy sprzedażowej, a ostatnio także... środków dezynfekujących.
Nie można odmówić Majdanom zaangażowania społecznego. Radek poprowadził np. zajęcia Futbolowej Bandy, czyli pierwszej w Polsce akademii piłkarskiej dla dzieci z różnymi niepełnosprawnościami ruchowymi. Zapoczątkował także akcję #MojaBanda, której celem było wsparcie tej niezwykłej drużyny.
Z kolei Małgosia aktywnie angażuje się w pomoc parom, które mają trudności z płodnością, jest chyba najbardziej znaną ambasadorką metody in-vitro w Polsce. Założyła nawet fundację, której celem jest m.in. pozyskiwanie funduszy dla par, których nie stać na skorzystanie z tej metody.
Małgosia chętnie i szczerze opowiada o swoich doświadczeniach związanych z trudną drogą do macierzyństwa, a jej głos z pewnością wiele znaczy dla osób, które same borykają się z podobnym problemem.
Majdanowie sukcesywnie budują swoje marki i rozwijają kolejne przedsięwzięcia. Jesteście ciekawi ich kolejnych pomysłów?