Katarzyna Bosacka krytykuje Gabor. Wygraża Viki jej własną piosenką!
Katarzyna Bosacka (51 l.) nie pozostawiła suchej nitki na płatkach śniadaniowych, sygnowanych twarzą i nazwiskiem Viki Gabor (15 l.) Przeliczyła zawartość cukru na łyżeczki i oskarża piosenkarkę o wpędzanie fanów otyłość.
Viki Gabor (posłuchaj!) nawiązała niedawno współpracę z producentem żywności i sygnuje swoim nazwiskiem płatki śniadaniowe o smaku Choco Milkshake, które można kupić w jednej z popularnych sieci dyskontów.
Angażowanie celebrytów do kampanii reklamowych nie jest nowym pomysłem. Jeden z polskich producentów lodów praktykuje to od lat, podobnie jak popularna sieć fast foodów. W takich sytuacjach wkracza zwykle Katarzyna Bosacka i sprawdza, czy kampania reklamowa jest zgodna z wizerunkiem artysty, który zdecydował się ją firmować swoja twarzą i nazwiskiem.
Ralph Kaminski, który chętnie podkreśla swoja troskę o los zwierząt, jakoś Bosackiej nie pasował do reklamy sieci restauracji typu fast food, odpowiedzialnej za śmierć 7 milionów krów rocznie. Kontrakt reklamowy Roberta Lewandowskiego z producentem napojów z kofeiną, też nie wywołał jej entuzjazmu.
Teraz zaś oberwało się Viki Gabor. Bosacka nie ukrywa, że przeanalizowała skład sygnowanych przez nią płatków i doszła do zatrważających wniosków. W swoim wpisie na Instagramie wyraźnie daje do zrozumienia, że młoda piosenkarka wpędza swoich fanów w otyłość:
"Śpiewasz pięknie, ale może warto było skonsultować ich skład z dietetykiem? Czy wiesz, że polskie dzieciaki mają coraz większy problem z nadwagą i otyłością? W 100 gramach twoich płatków jest aż 27 g cukru, czyli 5,5 łyżeczki! To więcej niż w 100 g shake'a czekoladowego z McDonalda (17 g cukru, 3,5 łyżeczki)! W składzie jest też syrop glukozowo-fruktozowy jeszcze gorsza postać cukru i sztuczny aromat. Nie jest dobrze! "
Przy okazji Bosacka wytknęła Gabor, że bezrefleksyjnie poleciała na kasę. Następnie do krytyki młodej piosenkarki użyła jej własnego utworu (posłuchaj!):
"Droga Viki! Znane osoby, nawet te piekielnie utalentowane, piętnastoletnie, nie mają łatwo. Za udział w reklamie produktów biorą nie tylko pieniądze, ale i odpowiedzialność za ich wpływ na zdrowie, w tym przypadku - Twoich fanów - głównie dzieci. Naprawdę jest mnóstwo wartościowych produktów, które warto polecać innym. Szkoda Twojego nazwiska na przetworzony chłam, bo jak sama śpiewasz: "We are the superheroes, we can save the world!", czego Ci z serca życzę".
Zobacz też:
Katarzyna Bosacka znów się przejęzyczyła. Chce wciskać ludziom pleśń?
Katarzyna Bosacka na tropie afery maślanej. Ujawnia sztuczki producentów
Katarzyna Bosacka apeluje do Polaków. Temu produktowi mówi stanowcze "nie"