Klaudia Halejcio rusza z kolejnym biznesem. Tym razem w grę wchodzą miliony
Klaudia Halejcio, której udało się osiągnąć zarówno sukces finansowy, jak i wizerunkowy, pokazuje, że wciąż nie boi się nowych wyzwań i nie ma zamiaru osiadać na laurach. Swoją działalność rozpoczęła właśnie... firma deweloperska nazwana od imienia i nazwiska celebrytki - KH Development. Czy udział w spółce okaże się kolejną dobrą decyzją popularnej influencerki?
Klaudia Halejcio bez wątpienia może zaliczać się do grona najpopularniejszych przedstawicieli rodzimego show-biznesu. 34-latka i jej wybranek Oskar Wojciechowski słyną z przywiązania z ekstrawaganckiego stylu życia, którym uwielbiają się chwalić w internecie.
Trudno się temu dziwić - zakochani zamieszkują willę wartą niemal milionów złotych i obdarowują się wyjątkowo drogimi prezentami. Jakiś czas temu narzeczony gwiazdy kupił jej najnowszy model lamborghini, warty... 3,5 miliona złotych.
"W dniu dzisiejszym miałem wyjątkowy przywilej, jako pierwszy w Polsce, przyjąć w swoje ręce klucze do Lamborghini Revuelto. Z głębi serca pragnę wyrazić wdzięczność za tę chwilę" - przekazał wyraźnie wzruszony.
Chociaż Klaudia Halejcio swoją przygodę z show-biznesem zaczęła jako aktorka, dziś spełnia się przede wszystkim jako influencerka. Na Instagramie była gwiazda "Pierwszej miłości" zebrała już ponad milion obserwujących i wszystko wskazuje, że wciąż nie ma zamiaru zwalniać tempa.
Nowe możliwości przyniósł jej związek z aktualnym partnerem. Oskar Wojciechowski, który w zeszłym roku wraz ze swoim ojcem wszedł w skład zarządu firmy deweloperskiej, otwarty jest również na współpracę ze swoją narzeczoną.
Okazuje się, że celebrytka także pełni w przedsiębiorstwie ważną funkcję i może pochwalić się tym, że ma w nim swoje udziały.
Teraz wyszło na jaw, że spółka oficjalnie rozpoczęła działalność. Wiadomo już, że rodzinny biznes będzie opierał się na sprzedaży domów bliźniaków.
W jednym z popularnych serwisów oferujących zakup i wynajem nieruchomości pojawiły się już pierwsze ogłoszenia firmowane nazwą KH Development - jak można się spodziewać - skrót zainspirowany jest inicjałami Klaudii Halejcio.
Jakby tego było mało, fotografie celebrytki zostały użyte także w materiałach reklamowych. Nie wiadomo jednak, jak wielu fanów influencerki będzie mogło pozwolić sobie na zainwestowanie w domu sprzedawane przez jej firmę.
Chętni muszą zapłacić bowiem około siedmiu tysięcy złotych za metr kwadratowy, co oznacza cenę przekraczającą milion złotych za rezydencję.
Zobacz też:
Klaudia Halejcio ma miliony na koncie. W końcu przyznała, jak je zarobiła
Klaudia Halejcio zalała się łzami. Nie tego spodziewała się po narzeczonym
Klaudia Halejcio chce wyprodukować dobrą komedię z nieopatrzonymi aktorami