Kolejna edycja Mikołajkowego Bloku Reklamowego. 6 grudnia o 18:45 włącz Polsat i pomóż chorym dzieciom!
Już po raz siedemnasty na antenie Polsatu zostanie wyemitowany specjalny blok reklamowy, z którego całkowity dochód, obliczany na podstawie wyników oglądalności, jest przekazywany na leczenie i rehabilitację podopiecznych Fundacji Polsat. Przez 24 lata objęła ona swoją pomocą już ponad 36 tysięcy dzieci.
6 grudnia. Przedsmak magii Bożego Narodzenia i pierwsze prezenty, które dzieci znajdują o poranku obok swoich łóżek.
Od siedemnastu lat to również dzień, w którym każdy z nas, kto włączy o 18:45 Polsat, przywdziewa niewidzialną, czerwoną czapkę Świętego Mikołaja i pomaga chorym dzieciom - podopiecznym Fundacji Polsat.
A to wszystko oczywiście za sprawą Mikołajkowego Bloku Reklamowego, organizowanego przez Telewizję Polsat i Biuro Reklamy Polsat Media. Podczas dotychczasowych szesnastu edycji udało się zebrać ponad 20 milionów złotych! Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację chorych dzieci.
Od 21 listopada w Polsacie oraz stacjach Grupy Polsat są emitowane specjalnie przygotowane ogłoszenia, zachęcające widzów do obejrzenia Mikołajkowego Bloku Reklamowego.
Autorzy spotu pokazują w nich, że każdy z nas ma magiczną moc pomagania w myśl prostej zasady: im więcej będzie nas przed telewizorami, tym większą kwotę zbierzemy dla potrzebujących dzieci.
W produkcji widzowie zobaczą wyjątkowe, animowane renifery, przygotowane przez studio Orka.
W nagraniach wzięła udział także wraz ze swoją mamą 6-letnia Maja, podopieczna Fundacji Polsat.
Oczywiście nie mogło zabraknąć Świętego Mikołaja, w którego rolę w tej edycji wcielił się Piotr Gąsowski, prowadzący show "Twoja Twarz Brzmi Znajomo".
W spotach zachęcających do obejrzenia Mikołajkowego Bloku Reklamowego biorą udział także Dorota Gawryluk, Dyrektor Pionu Informacji i Publicystyki Telewizji Polsat oraz Jarosław Gugała, jeden z najbardziej znanych i lubianych dziennikarzy Telewizji Polsat.
"Włącz Polsat, 6 grudnia o 18:45. Ten prosty gest już od 17 lat ma niesamowitą moc. Dzięki niemu Fundacja Polsat może wspierać m.in. leczenie i rehabilitację swoich podopiecznych. Za tę ogromną pomoc dziękujemy wszystkim widzom, którzy co roku tak licznie zasiadają przed telewizorami by obejrzeć Mikołajkowy Blok Reklamowy. W tej edycji mamy drobną zmianę, nasz etatowy Mikołaj - Pan Krzysztof Kowalewski, który jest z nami od samego początku, wybrał się na krótki "urlop". Ale znalazł idealne zastępstwo, swojego przyjaciela, Piotra Gąsowskiego" - mówi Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.
Kampania została zrealizowana przez Telewizję Polsat. Producentem spotów jest Krzysztof Hansz, a reżyserem - Maciej Kozłowski, natomiast animacje do głównego spotu przygotowało Studio Produkcyjne Orka.
Dodatkowo akcja będzie komunikowana w telewizji internetowej IPLA, radiu MUZO.FM, na nośnikach DOOH oraz na profilach społecznościowych Grupy Polsat i Fundacji Polsat.
Fundacja Polsat to jedna z największych organizacji pozarządowych działających na terenie Polski, od dwudziestu dwóch lat kieruje swoją pomoc do chorych dzieci i ich rodziców.
Do dziś Fundacja objęła swoją prawie 37 tys. małych pacjentów i wsparła finansowo 1 725 szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny.
W sumie na cele statutowe Fundacja przekazała dotąd 250 501 703,59 złotych. Więcej informacji o działaniach Fundacji POLSAT - www.fundacjapolsat.pl