Reklama
Reklama

Kolejne problemy Telewizji Polskiej. Ten ruch okazał się wielkim rozczarowaniem

Telewizja Polska ma za sobą niełatwy czas, który obfitował w wiele zwolnień i roszad kadrowych, które podyktowane były nie tylko zmianami wizerunkowymi, ale także niestabilną sytuacją finansową stacji. Okazuje się, że zawirowania wokół TVP negatywnie odbiły się także na oglądalności.

Telewizja Polska z kolejnymi zmianami

Zmiany wprowadzane w mediach publicznych przez nowy zarząd Telewizji Polskiej trwają już od kilku dobrych miesięcy i jak na razie nic nie wskazuje na to, by w najbliższym czasie miało się to zmienić.

W związku z przebudową swoją przygodę z Woronicza zakończyli najbardziej kontrowersyjni dziennikarze i prezenterzy, a jakby tego było mało, modernizacja sprawiła, że zdecydowano się zdjąć z anteny kilka programów kojarzonych z "dobrą zmianą".

Okazuje się jednak, że nie wszystkie nowości przypadły widzom do gustu.

Z powodu roszad personalnych znacznie spadła oglądalność flagowego formatu Telewizyjnej Dwójki, czyli "Pytania na śniadanie". Słynny poranny cykl TVP traci widzów i cieszy się dużo mniejszą popularnością niż przed rokiem.

Reklama

TVP Info ze sporym spadkiem oglądalności

Jeszcze gorzej wypada "odświeżony" kanał informacyjny TVP Info. Według najnowszego raportu przygotowanego przez Nielsen Media udział stacji w rynku w porównaniu do roku poprzedniego spadł z 4,68 do zaledwie 1,27 procenta, co sprawiło, że stacja zajęła dopiero piętnaste miejsce w rankingu oglądalności - informują Wirtualne Media.

Dużo lepiej radzi sobie telewizyjna Jedynka, która wraz z TVN-em i Polsatem zajęła miejsce na podium.

Włodarze TVP Info nie mogą być zadowoleni z wyników kanału jeszcze z jednego powodu. Okazuje się, że wyższą oglądalność notuje główny konkurent stacji, czyli telewizja prowadzona przez Tomasza Sakiewicza, do której przeszło wiele dotychczasowych gwiazd TVP, z Danutą HoleckąMichałem Rachoniem na czele.

Wygląda na to, że zmiany wprowadzane przez nowe szefostwo urzędujące na Woronicza niekoniecznie przypadły do gustu rodzimym telewidzom. Telewizja Polska musi uzbroić się w duże pokłady cierpliwość, jeśli chce w przyszłości powrócić na pozycję lidera.

Zobacz też:

Bracia Mroczek chcieli rozkręcić biznes, ale sława braci Zduńskich z "M jak miłość" im nie pozwoliła

Marek Sierocki ocenia festiwal w Opolu. Dziennikarz powiedział o tym wprost

"Pytanie na śniadanie" zaliczyło spory spadek oglądalności. Kinga Dobrzyńska komentuje

pomponik.pl
Dowiedz się więcej na temat: TVP Info
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Polecamy