Krystyna Janda ruszyła z nowym biznesem. Stworzy imperium?
Krystyna Janda (62 l.) nigdy nie ma dość. Choć artystka narzeka na permanentny brak czasu, mając na głowie dwa teatry (przy jednym pomaga jej córka Maria Seweryn), postanowiła wprowadzić na rynek nową markę kosmetyczną.
Aktorka kilka lat temu wystąpiła w reklamie kremu dla kobiet dojrzałych (była również twarzą banku i herbaty).
Doświadczenie to okazało się dla niej na tyle "interesujące", że postanowiła zaangażować się w to jeszcze bardziej.
Po konsultacjach ze znajomym chemikiem podjęła decyzję: rusza z własną marką. Od niedawna produkty sygnowane nazwiskiem Krystyny Jandy można więc kupić w drogerii.
"Postawiłam warunki. Nie chciałam, żeby kosmetyki, na których pojawi się moje nazwisko, były drogie" - zachwala aktorka, zapewniając, że linia 13 produktów pielęgnacyjnych jest wyjątkowa, a jej siła polega na unikalnej recepturze.
Co ciekawe, jeden z kremów, zrobiony na specjalne zamówienie artystki, nazywany jest przez nią "magicznym eliksirem". Gwiazda twierdzi, że osobiście przetestowała wszystkie kosmetyki i jest przekonana o ich upiększających właściwościach.
Pobiegniecie do drogerii?