Maffashion nie ochrzci synka? Blogerka wyjaśnia
Maffashion, czyli Julia Kuczyńska, rok temu została mamą. Do tej pory nie zdecydowała się jednak ochrzcić synka. Jak ujawniła, ma w tej kwestii mieszane uczucia.
Z roku na rok coraz więcej rodzin w Polsce zastanawia się nad sensem chrzczenia malutkich dzieci i decydowania w ich imieniu o przynależności do Kościoła Katolickiego. Jednocześnie zyskuje na popularności pogląd, że warto pozostawić tę decyzję samym zainteresowanym, zwłaszcza że „wypisanie się” z Kościoła nie jest łatwe.
Z najnowszego raportu Instytutu Statystyki Kościoła Katolickiego wynika, że w 2019 roku liczba chrztów spadła o 3,5 proc, w porównaniu do 2018 roku. Raportu za 2020 rok, uwzględniającego pandemię i społeczne skutki Strajku Kobiet, jeszcze nie opublikowano.
Do znanych par, które nie zdecydowały się na ochrzczenie dziecka należą choćby Małgorzata i Radosław Majdanowie. Jak wyjaśniła celebrytka, głównym powodem jest fakt, że Kościół nie akceptuje metody in vitro, dzięki której na świat przyszli trzech synowie Małgorzaty. Również Natalia Siwiec, Magda Mołek i Zofia Zborowska ze swoimi partnerami deklarują, że nie zamierzają w imieniu swoich dzieci decydować o przynależności do wspólnoty religijnej i wolą, by same w przyszłości podjęły taką decyzję, gdy uznają, że już do tego dojrzały.
Blogerka modowa Julia Kuczyńska, znana w branży jako Maffashion ma podobne zdanie na ten temat. Do tej pory nie ochrzciła swojego rocznego synka Bastiana, jednak, jak daje do zrozumienia na Instagramie, czuje się rozdarta pomiędzy swoimi poglądami i poszanowaniem odrębności synka a tradycją. Pozostawia sobie w tym względzie otwartą furtkę:
Ma rację?
***
Więcej newsów o gwiazdach, ekskluzywne materiały wideo, wywiady i kulisy najgorętszych imprez znajdziecie na naszym Instagramie: https://www.instagram.com/pomponik.pl/
Dorota Szelągowska wyznała, że jej córka ma wadę serca
Przemysław Kossakowski rozpoczął nowy etap w życiu. To już oficjalne
"Ninja Warrior Polska" - w tym show niemożliwe nie istnieje
Koniec antyszczepionkowych treści na YouTube