Magda Gessler padła ofiarą oszustwa! Ostrzega na Facebooku
Magda Gessler jest kolejną gwiazdą, która padła ofiarą oszustów. Bez swojej wiedzy została wkręcona w promocję tak zwanych kryptowalut. Oburzona restauratorka ostrzega fanów na Facebooku, by nie dali się nabrać.
Celebryci, zwłaszcza ci, których w mediach społecznościowych śledzą setki tysięcy fanów, są łakomym kąskiem dla reklamodawców. Korzystają na tym obie strony: zleceniodawca postu sponsorowanego zwiększa sprzedaż promowanego produktu, a gwiazda zarabia na promocji.
Zdaniem prezesa UOKiK jedynymi, którzy mogą zostać wprowadzeni w bład, są konsumenci, dlatego domaga się oznaczania postów sponsorowanych odpowiednim tagiem. Agnieszka Kaczorowska i Anna Wendzikowska już się do tej sugestii zastosowały.
Niestety, celebryci i ich zdolność wypływania na decyzje zakupowe czy inwestycyjne fanów, są także pokusą nie do odparcia dla różnego rodzaju oszustów. Miesiąc temu oburzona Martyna Wojciechowska poinformowała, że jej wizerunek został bezprawnie wykorzystany do promocji środka na odchudzanie niewiadomego składu ani pochodzenia, niewykluczone, że szkodliwego.
Kilka dni temu Beata Tadla przestrzegła na swoim Instagramie, by nie dać się nabrać na reklamę platformy finansowej, do której wykorzystano jej wizerunek, bez jej wiedzy, nie wspominając już nawet o zgodzie. Obie sprawy zostały już zgłoszone odpowiednim organom.
A teraz, jak informuje Magda Gessler, znów zaatakowali oszuści związani z kryptowalutami. 4 lata temu głośno było o bezprawnym wykorzystaniu wizerunku kilku telewizyjnych gwiazd do promocji kryptowalut. Wszyscy podjęli odpowiednie kroki prawne, a niezależnie od tego zamieścili w mediach społecznościowych apele skierowane do fanów, by nie dali się nabrać na tę mistyfikację.
Teraz zaś ofiarą oszustów padła Magda Gessler. Oburzona restauratorka zamieściła na Facebooku ostrzeżenie w tej sprawie:
Na dowód oszustwa zamieściła fragment artykułu, sugerujący czytelnikom, że rzekomo zaleca inwestowanie w kryptowaluty i zaapelowała do fanów, by zachowali ostrożność i nie dali się nabrać na tego rodzaju podejrzane promocje, które mogą wyrządzić wiele szkód:
Warto pamietać o tym, że jeśli jakakolwiek gwiazda zobowiąże się do promocji czegokolwiek, z reguły sama o tym informuje w mediach społecznościowych: zachwalając produkt, na który dostała zlecenie, zamieszczając zdjęcia z sesji reklamowej lub kierując do infomacji na temat promocji. W innym przypadku warto się zastanowić, czy coś tu czasem nie zgrzyta...
Glapiński o wzroście cen prądu: skala bezprecedensowa
Poznaliśmy laureata literackiej Nagrody Nobla
***
Więcej newsów o gwiazdach, ekskluzywne materiały wideo, wywiady i kulisy najgorętszych imprez
znajdziecie na naszym Instagramie: https://www.instagram.com/pomponik.pl/
Agnieszka Kaczorowska ugięła się pod presją UOKiKSekret makijażu Elżbiety II, czyli jak maluje sie brytyjska królowa