Małgorzata Rozenek i Radek Majdan chcą stworzyć własną markę!
Specjaliści od marketingu i reklamy okrzyknęli już Małgorzatę Rozenek (36 l.) i Radka Majdana (42 l.) "polskimi Beckhamami"! Para nie ukrywa, że bardzo pasuje im to określenie.
Były bramkarz i perfekcyjna pani domu, podobnie jak angielska para, pochodzą z różnych światów. Ona - doktor prawa i sprzątająca gwiazda telewizji, on - trener piłkarski. Po maturze wprawdzie próbował studiować w Instytucie Kultury Fizycznej w Szczecinie, jednak nie dotrwał do dyplomu.
Z różnych światów wywodzą się również David Beckham i była piosenkarka zespołu Spice Girls, Victoria. Ambitna absolwentka szkoły teatralnej, która zawsze marzyła o zostaniu gwiazdą, zmieniła piłkarza ze zwykłego chłopaka z sąsiedztwa, niedbale mówiącego cockneyem (gwarą biednych dzielnic Londynu), w najbardziej pożądanego na świecie mężczyznę, reklamującego bieliznę, samochody, bywalca salonów.
To ona jest właścicielką kilku kolekcji ubrań wartych w przeliczeniu ponad 300 mln złotych. Para od 15 lat zarabia miliony wyłącznie na kontraktach reklamowych. Ostatnio ich budżet domowy wzbogacił się o 100 mln euro!
I o tym samym marzy Małgorzata Rozenek. Jej cel: wprowadzenie Radosława Majdana w wielki świat, stworzenie własnej linii modowej.
Jak mówią osoby z jej otoczenia, celebrytka jest bardzo wytrwała, konsekwentna i nie spocznie, dopóki nie ziści swoich planów. Początek jednak ma o wiele łatwiejszy od Posh. Radosław ma już na swoim koncie intratny kontrakt modela w kampanii reklamowej perfum dla mężczyzn włoskiej marki, promował też odzież męską i perfumy sygnowane swoim własnym nazwiskiem!
By uwiarygodnić się i zachęcić wielkie marki do podpisywania kontraktów, szacowanych na kilkaset tysięcy złotych każdy, piłkarz konsultował się też z przedstawicielami jednej z marek. Ale każda zmiana u Radosława Majdana teraz i tak musi być zaaprobowana przez ukochaną. A cel dla obojga jest jeden: stworzyć kultową markę.
Jaką nazwę proponujecie?