Reklama
Reklama

Meghan tym razem posunęła się za daleko? Fani Kate nie przebierają w słowach

Meghan Markle (42 l.) na dzień premiery nowych produktów swojej marki American Riviera Orchard wybrała akurat ten, który księżna Kate (42 l.) wyznaczyła sobie na powrót do życia publicznego. Nie zabrakło opinii, że była to ze strony Meghan kolejna z serii próba przyćmienia żony Williama, z którą od dawna ma na pieńku. Wygląda na to, że Meghan nie uczy się na błędach, bo skończyło się, jak zwykle.

Początki niechęci, która narodziła się między księżną Kate a Meghan Markle sięgają czasów narzeczeńskich tej drugiej, a konkretnie chwili, gdy gwiazda serialu „W garniturach” poprosiła Kate o pożyczenie błyszczyka

Wiele wskazuje na to, że zapiekły żal wciąż Meghan nie opuścił. 

Reklama

Meghan Markle wciąż nie odpuściła Kate

Ponoć nawet szykowała się do wydania autobiografii, której obszerne fragmenty planowała poświęcić aferze błyszczykowej, a także awanturze o sukienki dla dziewczynek sypiących kwiatki. Na szczęście jakiś przytomny specjalista od PR wyjaśnił jej, komu by tymi wynurzeniami zaszkodziła najbardziej

Pomysł książki rozszedł się wprawdzie po kościach, jednak Meghan nie ustaje w wysiłkach, by przyćmić Kate. Zdaniem królewskich ekspertów, niedawną wizytą w Nigerii chciała właśnie dowieść, że o wiele lepiej sprawdza się w roli księżnej niż jej rywalka. 

Ostatnio zaś próbowała odwrócić uwagę od pierwszego po półrocznej przerwie publicznego wystąpienia Kate. Nie brakuje opinii, że zabrała się do tego we własnym kontrowersyjnym stylu. Wybrała bowiem… dżemy i ciasteczka dla psów. 

Meghan próbowała przyćmić Kate... dżemem

Na ten sam dzień, gdy w Londynie odbywała się parada, Meghan zarządziła premierę nowych smaków dżemów oraz psich ciastek swojej marki American Riviera Orchard. Docelowo Meghan chce nią rywalizować z Gwyneth Paltrow, ale na razie użyła jej do odwrócenia uwagi od Kate. 

Co do tego, że taki miała cel, opinie są raczej zgodne. Jak ocenia królewski ekspert Jonathan Sacerdoti w rozmowie z TMZ:

„Wszyscy są już zmęczeni Meghan i Harrym oraz ich wybrykami. Można było przewidzieć, że ta dwójka wymyśli coś, by odwrócić uwagę opinii publicznej od wydarzeń w Londynie. Najlepiej skupmy się na prawdziwych członkach rodziny królewskiej, na Kate i tym, czego przez minione miesiące dokonała. Wspaniale było znów ją zobaczyć”. 

Fani Kate nie mają wątpliwości

Przy okazji nagrabił sobie zawodnik polo, Nacho Figueras, który podjął się reklamowania dżemu malinowego i ciastek dla psów. Kiedy informacja na ten temat pojawiła się na internetowej stronie „Daily Mail” fani Kate dali upust swoim emocjom w komentarzach:

„Nie zapomnimy, Nacho. Próba przyćmienia Kate podczas, gdy walczy z rakiem, świadczy o totalnym braku klasy”

„Reklama dżemu w takiej chwili odsłoniła prawdziwe intencje Meghan. Jednak to Kate swoją urodą, wdziękiem i naturalnością podbiła media”. 

Zobacz też:

Meghan chciała być miła dla Harry’ego… Nie takiego efektu się spodziewała

Książę Harry i Meghan Markle wpadli w kolejne tarapaty. Brytyjczycy mówią o "ogromnej kompromitacji"

Książę Harry oficjalnie zmienił ważne dane. To już pewne

pomponik.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama