Reklama
Reklama

Miał być test o lesie, a jest rżnięcie drewna. Babiarz i Popek tak zareklamowali hit TVP

Anna Popek i Przemysław Babiarz będą prowadzili kolejną odsłonę "Wielkiego Testu TVP". Tym razem uczestnicy zmierzą się z pytaniami dotyczącymi lasów. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie pomysł na zareklamowanie programu. Internauci byli bezlitośni.

W środę 22 czerwca TVP wyemituje kolejny "Wielki Test". Teleturnieje tego typu, z udziałem celebrytów, cieszą się w telewizji publicznej popularnością. Również widzowie mogą sprawdzić swoją wiedzę na zaproponowane tematy. Tym razem test ma dotyczyć lasów, a jego organizatorem oprócz TVP są również Lasy Państwowe.

Babiarz i Popek zachęcają do "Wielkiego testu TVP o lesie"

TVP postanowiła wypromować "Wielki Test o lesie" w dość kontrowersyjny sposób. Spot zachęcający do udziału i obejrzenia programu ma przewrotny przekaz. Prowadzący Anna Popek i Przemysław Babiarz zapraszają i jednocześnie piłują duży kawał drewna

Reklama

Internauci bezlitośnie skrytykowali ten spot. Nie zostawili suchej nitki na dziale PR, który go zaakceptował. Wiele osób jest oburzonych, że polskie lasy zamiast kojarzyć się z sadzeniem drzew, spacerem, zwierzętami, TVP kojarzą się z wycinaniem drzew!

Na dodatek zarówno na nagraniu, jak i w poście na Instagramie, widać, że piłowane przez Popek i Babiarza drewno to nasączony podkład kolejowyIgor Sokołowski z Polsat News zwrócił uwagę na ten "szczegół" i napisał, że podkłady pokrywane są rakotwórczym kreozotem.

A co wy sądzicie o takiej promocji wiedzy o lesie?

***

Zobacz też:

Kurski nie będzie zadowolony. Musi przeprosić za film "Inwazja LGBT"

Anna Lewandowska odsłania brzuch w letniej stylizacji. Co za figura!

POMAGAMY UKRAINIE

pomponik.pl
Dowiedz się więcej na temat: Anna Popek | Przemysław Babiarz | Igor Sokołowski | TVP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Polecamy