Omenaa Mensah: Francuski magazyn "Forbes Afrique" zachwycony pogodynką TVN!
Omenaa Mensah (39 l.) pojawiła się we francuskim wydaniu magazynu "Forbes Afrique". Z jakiej okazji?
Pogodynka TVN wystąpiła jako zaradna "lwica polskiego biznesu", opowiadając o swoim dzieciństwie, pochodzeniu, działalności biznesowej i konsekwentnym dążeniu do wyznaczonego celu.
"Kiedy kochasz to co robisz, kiedy praca uskrzydla, kiedy wiesz ze warto walczyć o swoje marzenia ale tez marzenia innych dla których nie zawsze los był łaskawy... Było dla mnie zaszczytem udzielenie wywiadu dla w Forbes Africa wydanie francuskie, gdzie opowiedziałam o swoich aktywnościach biznesowych pracy w telewizji a także o działalności na rzecz edukacji Afrykańskich dzieci. Dziękuje ze mnie zauważyliście" - pisze Omenaa Mensah na swoim Instagramie (pis. oryg.).
Na łamach "Forbes Afrique" podkreśla, że stara się działać na wielu płaszczyznach - "dziennikarstwo stanowi jedynie dwadzieścia procent jej działalności", reszta to "projekty z zakresu przedsiębiorczości".
"Już podczas studiów szukałam pomysłów, jak wykorzystać swój potencjał" - przekonuje zaradna Omenaa.
Wspomina, że w tamtym okresie zaczęła działać w branży fryzjerskiej i zajęła się robieniem dredów - entuzjazm polskich klientów do tego typu fryzur szybko jednak minął i Omenaa musiała zwinąć interes. Otworzyła więc wraz z matką pub, w który władowała większość swoich oszczędności. Tutaj także poniosła porażkę.
Swoich sił zaczęła próbować przed kamerą. W magazynie możemy przeczytać, że "została współgospodarzem programu telewizyjnego i prezenterką pogody dzięki ciągłemu dążeniu do rozwoju osobistego oraz pragnieniu wykazała, że jest osobą inteligentną". O programie erotycznym TVN "Red light", w którym stawiała pierwsze kroki, nie wspomina ani słowem.
Później mowa jest o działalności biznesowej Omeny, czyli firmie zajmującej się wyposażeniem wnętrz, dzięki której w 2015 roku znalazła się wśród pięćdziesięciu "lwic polskiego biznesu".
"Omenaa Mensah otacza się ekspertami i projektantami, aby oferować wysokiej jakości produkty zamożnej klienteli w dynamicznie rozwijającej się Polsce. (...) W 2014 roku tworzy także fundację na rzecz promowania tolerancji w polskim społeczeństwie i inwestuje w edukację dzieci, zwłaszcza w swoim rodzinnym kraju, Ghanie, gdzie obecnie buduje szkołę finansowaną częściowo z jej działalności handlowej. Omenaa Mensah zdołała stworzyć markę z niczego" - zachwala "Forbes Afrique".