Paulina Młynarska ostro krytykuje reklamę z udziałem Lary Gessler! Ale afera
Lara Gessler (31 l.) postanowiła wzbogacić swój życiorys i została twarzą jednej z kampanii reklamowych. Pech chciał, że jej udział w reklamie wywołał wielki skandal. Wszystko przez kontrowersyjny slogan! Sprawę postanowiła skomentować teraz Paulina Młynarska (49 l.).
Lara Gessler długo zastanawiała się, czym może zasłynąć w show-biznesie. Popularność zyskała dzięki swojej mamie, Magdzie Gessler, która od dziesięciu lat przemierza całą Polskę, by rewolucjonizować nasze rodzime restauracje.
Niestety, Lara Gessler nie miała jeszcze okazji zabłysnąć w mediach wyjątkowym wyczynem czy umiejętnościami. Oczywiście, co jakiś czas publikuje na Instagramie półnagie fotki, które wywołują poruszenie. Wzięła nawet udział w jednym z telewizyjnych show.
Jednak teraz postanowiła wziąć udział w reklamie producenta drzwi, którego sloganem jest hasło "Miejsce kobiet jest w kuchni". Internauci po zobaczeniu reklamy poczuli się zażenowani, że Laura stała się twarzą reklamy, która głosi stereotypowe hasła, godzące w wartość kobiet.
Okazuje się, że młoda Gesslerówna nie widzi w tym nic złego. Uważa bowiem, że to opinia publiczna źle odebrała slogan, jak i całą kampanię, w której wzięła udział.
Na temat kampanii postanowiła wypowiedzieć się Paulina Młynarska, która jest zbulwersowana zaistniałą sytuacją. Dziennikarka, która słynie z feministycznych poglądów, skrytykowała internautów, którym reklama przypadła do gustu.
***
Czytaj więcej na kolejnej stronie:
"Wkurzyłam się maksymalnie. Na Was kobiety. Na część z Was. Bowiem w związku z durną reklamą, w której znane babki bawią się z publicznością w żarciki pod hasłem ‘ Miejsce kobiety jest w kuchni’. (..) Wyśmiewacie zaangażowanie w piętnowanie zachowań i stereotypów, które WAS KRZYWDZĄ. Co jest z Wami nie tak?" [pisow.oryg.] - napisała Młynarska na Instagramie.
Prezenterka przypomniała internautkom, że to dzięki walecznym feministkom kobiety mają prawa wyborcze, a także mogą mieć równy dostęp do edukacji. Młynarska uważa, że kontrowersyjna reklama, jak i film Blanki Lipińskiej "365 dni", są poważnymi występkami przeciwko roli kobiety w społeczeństwie.
"Dajecie przy tym koncertowy popis niewiedzy na temat ruchu, który od 100 lat ( zaledwie) WAM UTOROWAŁ DROGĘ DO SZKOŁY I URNY WYBORCZEJ. Te dyskusje, o filmie romantyzującym gwałt, albo o idiotycznej, szkodliwej treści reklamowej, są super potrzebne, bo wpływają na to jak w przyszłości będzie przedstawiana kobieta w mediach i reklamie" [pisow.oryg] - pisała zdenerwowana gwiazda.
Przypomnijmy, że oprócz Lary Gessler w reklamie wystąpiła m.in. Magdalena Różdżka i Gabi Drzewiecka.
Uważacie, że Paulina Młynarska ma rację?
***
Zobacz więcej materiałów wideo: