Piotr Gąsowski w Mikołajkowym Bloku Reklamowym! Tak wypadł jako Święty Mikołaj
To już tradycja - 6 grudnia o 18:45, Polsat wyemituje specjalny blok reklamowy, z którego całkowity dochód, obliczany na podstawie wyników oglądalności, zostanie przeznaczony na pomoc podopiecznym Fundacji Polsat. W ciągu dotychczasowych siedemnastu edycji akcji udało się zebrać ponad 22 miliony złotych.
Grudzień to niezwykły czas zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia, w którym magia pomagania ma największą moc. Dlatego już od osiemnastu lat, 6 grudnia Telewizja Polsat i Biuro Reklamy Polsat Media organizują tę wyjątkową akcję - Mikołajkowy Blok Reklamowy, dzięki której każdy może pomóc chorym dzieciom - podopiecznym Fundacji Polsat.
Ta edycja będzie również wyjątkowa, ponieważ dokładnie 25 lat temu - 6 grudnia 1996 roku Fundacja rozpoczęła swoją działalność. Od ćwierć wieku Fundacji Polsat przyświeca jeden cel - ratowanie zdrowia i życia dzieci. Tegoroczny Mikołajkowy Blok Reklamowy będzie promowany spotem, w którym historia widziana jest oczami dziecka.
Zobaczymy w nim jak Święty Mikołaj i jego dwóch pomocników - renifery - zakradają się do dziecięcego szpitala, by zostawić prezenty małym pacjentom. W postać Świętego Mikołaja, podobnie jak rok temu, wcielił się Piotr Gąsowski.
W kampanii zobaczymy również krótkie spoty, w których występują cenieni dziennikarze i znani artyści wspierający Fundację Polsat: Dorota Gawryluk, Jarosław Gugała, Michał Szpak, Sławomir, Wojciech Błach i Patryk Cebulski.
W nagraniach wzięły udział również dzieci, w tym podopieczne Fundacji Polsat 12-letnia i 4-letnia Karolinka.
Nagrania spotów były realizowane w Centrum Chorób Rzadkich im. Fundacji Polsat w Centrum Zdrowia Dziecka, które Fundacja Polsat wybudowała w tym roku. Producentem spotów jest Krzysztof Hansz, reżyserem - Maciej Kozłowski, natomiast animacje do głównego spotu przygotowało Studio Produkcyjne Orka.
Spoty zachęcające widzów do obejrzenia Mikołajkowego Bloku Reklamowego będą emitowane na antenach Grupy Polsat Plus od 22 listopada. Akcja będzie dodatkowo komunikowana w internecie, radiu MUZO.FM, na nośnikach DOOH oraz na profilach społecznościowych Grupy Polsat Plus i Fundacji Polsat, gdzie do wsparcia akcji zaangażowała się cała plejada gwiazd Polsatu, a także dziennikarze Polsat News i Polsat Sport.
Fundacja Polsat jest pierwszą fundacją powołaną przez telewizję komercyjną, która już od blisko 25 lat pomaga dzieciom. Dofinansowuje ich leczenie i rehabilitację. Remontuje także oddziały dziecięce w całej Polsce, kupuje najnowocześniejszy sprzęt medyczny, z którego korzystają dzieci przebywające w szpitalach.
Każdego dnia, podopieczni Fundacji mogą liczyć na znacznie więcej niż tylko wsparcie finansowe. Pracownicy Fundacji spędzają wiele godzin na czytaniu listów oraz prowadzeniu rozmów z rodzicami chorych dzieci towarzysząc w ich codzienności. Do dziś Fundacja objęła swoją pomocą prawie 40 000 małych pacjentów i wsparła finansowo ponad 2 600 szpitali i ośrodków medycznych, a także szkoły, przedszkola i ośrodki pieczy zastępczej w całym kraju. W sumie na cele statutowe Fundacja przekazała dotąd prawie 265 milionów złotych.
Zobacz także:
Szok, ile pieniędzy starci Barbara Kurdej-Szatan
Premiera książki Kurdej-Szatan odwołana? Aktorka załamana
Chloe Ferry zachwyca! Ale Chloe Ferry zachwyca! Ale zmiana