Jak podała pod koniec kwietnia wytwórnia EMI Music Poland, formacja Piotra Kupichy sprzedała już ponad 100 tysięcy swojego debiutanckiego krążka.
Na pierwszym miejscu OLS (oficjalnej listy sprzedaży) znajduje się krążek "Feel" zespołu Feel, na drugim Madonna - "Hard Candy", na trzecim składanka radiowa "RMF FM Najlepsza Muzyka 2008".
Nic więc dziwnego, że chłopaki starają się jak mogą, wyciągnąć ile się da z danych im chwil sławy, która jak wiadomo, ulotna jest.
Kalendarz koncertowy Feel ma wypełniony do końca roku, za każdy show inkasuje ok. 30 tysięcy złotych, występuje nawet w reklamie banku za dużo, dużo większe pieniądze. A jeszcze tak niedawno nikt, pewnie poza rodziną i grupą znajomych, o nich nie słyszał. Kariera zespołu zaczęła się bowiem dopiero od Sopot Festival 2007, gdzie wystąpił z piosenką "A gdy jest już ciemno", zdobywając aż dwie statuetki: Bursztynowego Słowika oraz Słowika Publiczności. No i proszę, jak się okazuje i u nas można. Nie minął rok i mamy prawdziwą gwiazdę. Taką, przy której nawet Madonna wysiada.