Rewolucja w telewizji. Sławomir i Kajra zostali bez pracy. Stacja zwolniła celebrytów!
Kanał Zoom TV próbował mierzyć się z gigantami funkcjonującymi na rynku telewizyjnym. Ostatecznie mający być kołem zamachowym kanału program śniadaniowy „Poranny rogal”, który miał stanowić konkurencję dla „Pytania na śniadanie” i „Dzień Dobry TVN” okazał się wielką klapą, a oglądalność nie zadowoliła zarządu stacji, w związku z czym podjęto decyzję o zrezygnowaniu z formatu. Pracę straciło wiele gwiazd!
O tym, że śniadaniówka naziemnego kanału telewizyjnego Zoom TV nie ma się zbyt dobrze plotkowano już od miesięcy. Jak poinformował na początku lutego serwis Press, spekulacje okazały się faktami. Stacja zdecydowała, że nie będzie kontynuowała emisji "Porannego rogala", czyli programu śniadaniowego, który według zapowiedzi, miał zrewolucjonizować rynek telewizyjny.
Biuro prasowe właściciela kanału, Grupy Kino Polska, zapewniło, że widzowie wciąż będą mogli cieszyć się powtórkami ulubionych odcinków, które będą ukazywały się na antenie. O nowych materiałach mogą już jednak zapomnieć.
Wydawca nie skomentował tych doniesień, jednak jak podają Wirtualne Media szanse na to, że "Poranny rogal" jeszcze powróci na szklane ekrany są bliskie zeru.
W związku z decyzją przełożonych pracę straciło ponad 10 gwiazd, a także inni mniej znani pracownicy stacji. Wśród zwolnionych znaleźli się m. in. Sławomir i Kajra, Katarzyna Pakosińska z mężem Iraklim Basilaszwilim, Katarzyna Zielińska, która występowała z siostrą Karoliną Zielińską, Basia Kurdej-Szatan i jej mąż Rafał Szatan, a także Beata i Łukasz Rybarscy oraz Krzysztof Skiba i Jacek Kawalec.
Zoom TV emitował program od 4 lipca 2022 roku. "Poranny Rogal" był stałą częścią porannego pasma. Ostatnie odcinki produkcji pojawiły się na antenie w grudniu 2022. Pół roku pracy wyspecjalizowanej ekipy nie przyniosło jednak oczekiwanych rezultatów.
"Z danych Nielsen Media od 4 lipca do 18 grudnia obejmujących wszystkie emisje wynika, że nadając program, stacja miała średnio 0,27 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ oraz 0,29 proc. w komercyjnej 16-59. Dla porównania, w 2022 roku Zoom TV notował średnio 0,53 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ oraz 0,61 proc. w komercyjnej 16-59" - podaje serwis Press.
Zobacz też:
TVP wylansowała lekarza, który... nie ma prawa do wykonywania zawodu? Kim naprawdę jest Adam Pabiś?
Karolina Gilon komentuje przeniesienie "Love Island. Wyspa miłości" z Polsatu do TV4