Reklama
Reklama

Sieć komórkowa Wiśniewskiego

Po tym, jak Michał Wiśniewski (34 l.) przefarbował włosy na pomarańczowo, by reklamować sieć sklepów ze sprzętem AGD i RTV myśleliśmy, że nie można się bardziej sprzedać. To była haniebna pomyłka.

Jak donosi serwis media2.pl, piosenkarz podpisał właśnie wstępną umowę z jedną ze spółek komunikacyjnych. Już jesienią na rynku pojawi się telefonia komórkowa wykorzystująca jego wizerunek.

Użytkownicy sieci będą mieli dostęp do serwisów informacyjnych dotyczących Ich Troje, muzyki, teledysków i różnych dodatków multimedialnych. Mogą także liczyć na promocyjne ceny przy zakupie płyt zespołu.

To wspaniała wiadomość, szkoda tylko, że nie skorzystamy z obniżki cen albumów - przecież wszyscy mamy już dawno skompletowaną całą dyskografię, prawda?

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama