Singiel Okupnik dołączony do... pasty do zębów. Obciach?
"Tonąca" (?) Tatiana Okupnik, ostatnimi czasy bardziej kojarzona z reklamą niż muzyką, chwyta się brzytwy? Jedno jest pewne, jej sztuka sprowadzona została do najniższego z możliwych poziomów.
31-letnia artystka od wielu miesięcy zapowiada wielki powrót i nową płytę. Niestety, próżno szukać krążka w księgarniach muzycznych.
Na rynku pojawił się natomiast singiel piosenkarki dostępny z... pastą do zębów.
"Kup 2 pasty, nowy singiel dostaniesz gratis" - głosi hasło reklamowe. Cały zakup to wydatek rzędu 17,98 zł.
"Super Express" ogłasza upadek Okupnik, Robert Leszczyński, dziennikarz muzyczny, uważa natomiast, że to nic nadzwyczajnego:
"To trochę egzotyczne - przyznaje - ale w dzisiejszych czasach zdarza się, że artysta w zamian za mecenat, za dofinansowanie płyty, zgadza się wejść we współpracę z bankiem lub inną firmą" - mówi w rozmowie z "SE".
Menedżerka Okupnik, Julita Janicka, również nie widzi w całej akcji nic złego: "Nie wiem, czy to jest ujma?" - zastanawia się. "To była część kontraktu. Ja go nie negocjowałam, nie byłam wtedy menedżerką Tatiany" - tłumaczy.
Jakie jest Wasze zdanie?