Reklama
Reklama

Syn Alicji i Colina w reklamie

2-letni Henry Tadeusz twarzą firmy produkującej odżywki dla dzieci? Taką propozycję złożyli Alicji Bachledzie-Curuś szefowie jednej z warszawskich agencji reklamowych.

Jak dowiedział się "Fakt", syn polskiej aktorki i irlandzkiego gwiazdora za kilka słodkich uśmiechów mógłby zarobić 25 tys. zł.

Niestety, jego znana mama nie zgodziła się na wykorzystanie wizerunku syna w reklamie.

Tabloid spekuluje, że być może chodziło o wysokość stawki.

Bardziej prawdopodobne jest jednak to, że Ala nie chciała, by jej syn zaczynał karierę tak wcześnie...

W reklamówce karmy dla psów już jako 11-miesięczne dziecko pojawiła się m.in. Drew Barrymore, jako 7-latka zagrała w słynnym "E.T.".

Jak myślicie, jaka przyszłość czeka Henry'ego?

Reklama
pomponik.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Polecamy