TVP wydała na to grube miliony, a tu nagle takie wieści. To koniec
Adresowany do młodzieży serwis SwipeTo.pl, za który odpowiadała TVP, miał być wielkim hitem, a okazał się spektakularną klapą. Co więcej, TVP wydała na ten projekt 35 mln złotych.
Tworzenie tego serwisu TVP ogłaszała z wielką pompą.
SwipeTo.pl powstał w październiku 2022 roku. Publikowane w serwisie treści dotyczyły tematów o charakterze popkulturowym, takich jak muzyka, sport, gaming, film i serial, moda.
Miał to być lifestylowy projekt adresowany do młodzieży. Okazało się, że portal jest totalną klapą. Jak informuje Pressserwis "W całym 2023 roku serwis odwiedziło zaledwie 660 tys. internautów."
Jak łatwo się domyślić portal zniknął z sieci. Internauci, wchodzący na stronę Swipeto.pl, przekierowywani są obecnie do serwisu VOD.
Likwidator TVP Daniel Gorgosz w rozmowie z "Dziennikiem Gazetą Prawną", mówił o tym, że była to wyjątkowo nietrafiona inwestycja poprzednich władz TVP.
"Koszt wyniósł 35 mln zł, a efekt jest żaden. Pieniądze wyrzucono w błoto! Wie pan, gdzie pracowała redakcja tego portalu? W specjalnie wynajmowanym lokalu w Hali Koszyki Nie mogli robić tego w budynkach przy ul Woronicza, mimo że mamy tutaj 15 ha do dyspozycji bo podobno młodzi ludzie wstydzili się telewizji. Nikt nie liczył się z kosztami, bo wiadomo było, że i tak co roku przyjdzie rekompensata" - komentował Daniel Gorgosz.
Zobacz też:
Była wielką gwiazdą TVP. Teraz zwraca się do ludzi z bardzo ważnym apelem
Kurska zakpiła z Telewizji Polskiej. Potem nawiązała do dziennikarza
Kacper Kuszewski wzburzony. Mówi o zarobkach w "M jak Miłość"