Victoria nijaka dla Amerykanów
Podczas gdy cała Europa zna Victorię Beckham (33 l.) jako projektantkę mody, wzór dobrego stylu oraz piękną żonę znanego piłkarza Davida Beckhama (32 l.), ludzie w USA kojarzą ją jedynie jako członkinię nieistniejącej już grupy Spice Girls.
Aby to zmienić, Victoria zaplanowała potężną kampanię promocyjną swojej osoby i chce podbić amerykański showbiznes.
"Przyjeżdża do nas jako wielka europejska gwiazda, jest wokół niej wiele szumu i Amerykanie chcą wiedzieć, dlaczego" - twierdzi Melanie Bromley z "US Weekly".
"Nowa gwiazda, którą amerykańska opinia publiczna mogłaby poznać i pokochać, to prawdziwe wydarzenie. Aby jednak Victoria mogła stać się dla nas taką gwiazdą, musi mieć osobowość, na razie dla Amerykanów jest to postać dwuwymiarowa" - dodaje Melanie.
Aby stać się osobą rozpoznawalną w USA, pani Beckham zaplanowała całą serię wystąpień w rozmaitych amerykańskich talk-shows oraz pozowała do okładkowych zdjęć w kilku czasopismach. Posh Spice ma nadzieję, że w ten sposób uda się jej osadzić swoją osobę w amerykańskiej kulturze popularnej.
"Beckhamowie to pierwsza próba stworzenia naprawdę globalnej marki, jeśli tylko uda im się w odpowiedni sposób dotrzeć do amerykańskiej publiczności" - twierdzi Gary Morgan z amerykańskiej agencji fotograficznej Splash Picture.