Wystartowała nowa kampania serwisu Pomponik.pl
„Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach”. Nowa kampania pokazuje, że serwis Interii to najpopularniejsze w Polsce źródło gorących newsów oraz ekskluzywnych materiałów z gwiazdami. Pomponik.pl od początku roku dominuje na rynku i angażuje największą liczbę fanów kategorii „Plotki, życie gwiazd”. Według badań Mediapanelu był także najczęściej odwiedzanym serwisem plotkarskim w 2024 roku.
Pomponik.pl nr 1 wśród serwisów plotkarskich. Kampania zwraca uwagę na ekskluzywne materiały prosto z największych wydarzeń telewizyjnych, muzycznych i filmowych, które zapewnia serwis Interii. Pomponik.pl jako patron pokazuje m.in. kulisy takich hitów stacji Polsat, jak "Twoja Twarz Brzmi Znajomo" oraz "Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami". Jako pierwszy w sieci przekazuje także gorące newsy o gwiazdach.
Działania serwisu Pomponik.pl są doceniane przez internautów. Według badań Mediapanelu od początku roku triumfuje on na rynku. Pomponik.pl w lutym osiągnął zasięg na poziomie 5,5 mln (RU). Wyprzedził m.in. serwisy Plejada.pl (5,3 mln RU) i Pudelek.pl (4,1 mln RU). Serwis kontynuuje trend z ubiegłego roku, w którym najczęściej - aż pięciokrotnie - był liderem na rynku.
Kampania serwisu Pomponik.pl startuje 18 marca. Spot reklamowy będzie emitowany w kanałach telewizyjnych Grupy Polsat Plus oraz w Internecie. Za pomysł kreatywny oraz jego wdrożenie odpowiadały dział marketingu Interii oraz dom produkcyjny TFP. Realizację obrazu i animację przygotowało studio Eternal Monkeys, a udźwiękowienie Ztudio&Burza.