Znani polscy geje reklamują szczoteczki do zębów!
Po wielkim zainteresowaniu jakie wzbudziło pojawienie się par homoseksualnych w reklamie firmy Swarovsky, nie trzeba było długo czekać na odpowiedź z Polski. Znana para gejów – Jakub i Dawid pojawiła się w spocie szczoteczek sonicznych...
Przed wprowadzeniem na polski rynek szczoteczki zaliczyły swój medialny debiut w popularnym serialu "STAR TREK: Discovery". Tam również używała ich homoseksualna para.
W Polsce szczoteczki nie pojawiły się w żadnym serialu, promuje je natomiast para znana ze współpracy z Roxette oraz z własnych piosenek - Jakub i Dawid.
"Podjęliśmy się współpracy z tą nieszablonową parą, bo są niezwykłą inspiracją nie tylko dla środowiska LGBT, ale i innych, by zawsze być sobą! Naszym celem jest dodanie powiewu świeżości w świecie branży beauty i wellness, a Jakub i Dawid oraz inni blogerzy LBGT, tak jak my, łamią stereotypowe myślenie, będąc przy tym pełnym optymizmu, pozytywnej energii i odwagi!” - przekonuje rzeczniczka producenta szczoteczek.
Przypomnijmy, że Jakub i Dawid do tej pory nagrali już kilka teledysków, które wzbudziły w sieci spore zainteresowanie.
Para wzięła także ślub na Maderze. Początkowo na ich drodze do szczęścia stanął polski urząd, który nie wydał im zaświadczenia o możliwości zawarcia związku małżeńskiego za granicą.
Dawid i Jakub postanowili się odwołać i przedstawić portugalskim urzędnikom skalę hejtu i homofobii, jaka ich spotkała w rodzinnym kraju. Portugalscy urzędnicy przerażeni skalą homofobii w naszym kraju w drodze wyjątku zezwolili chłopakom na ślub.
Niedawno o Dawidzie i Jakubie znów zrobiło się głośno. Wszystko z powodu wyrzucenia Jakuba z TVP. Mężczyzna twierdził, że pozbyto się go z powodu jego orientacji.
"Gdy w listopadzie nowi dyrektorzy nie byli jeszcze świadomi naszej działalności i oceniali Kuby umiejętności i dokonania – dostał obietnicę dalszej współpracy. Wszystko zmieniło się, gdy opublikowaliśmy naszą piosenkę. Z dnia na dzień odebrano mu wszystkie dyżury i mailem podziękowano za dalszą pracę bez podawania przyczyny" - żalił się Kuba.
Wygląda jednak na to, że całe zamieszanie miało też swoje dobre strony. Uwagę na nich zwrócił producent szczoteczek i zaproponował udział w kampanii reklamowej.
Gratulujemy!