Reklama
Reklama

Gwyneth Paltrow tak potraktowała Meghan Markle. Fani stoją po jej stronie

Gwyneth Paltrow (52 l.) i Meghan Markle (43 l.) są uważane za naturalne rywalki. Obie celują w tę samą branżę i identyczną grupę odbiorców. Na razie aktorka ze swoją marką Goop jest wyraźnie górą, jednak jej najnowszy filmik na Instagramie zdaje się sugerować, że czuje na plecach oddech konkurencji.

Gwyneth Paltrow przez kilka lat wiodła prym w Hollywood. W 1999 roku odebrała Oscara za rolę w filmie "Zakochany Szekspir", a kilka lat później aktorstwo zaczęło ją nudzić. 

Od 15 lat występuje w jednej, góra dwóch produkcjach rocznie, a pozostały czas poświęca realizacji swoich niecodziennych pomysłów. 

Gwyneth Paltrow zarabia miliony na marce Goop

W 2008 roku założyła firmę, promującą styl życia bliski jej sercu.

Kiedy rok temu na rynku zadebiutowała marka lifestylowa Meghan Markle American Riviera Orchard, od razu pojawiły się podejrzenia, czy księżna na pewno wie, co robi, próbując rywalizować z firmą o tak ugruntowanej pozycji jak Goop. Jak donosił wtedy "US Weekly", Meghan była bardzo podekscytowana faktem, że w ciągu pierwszego tygodnia 100 tys. osób zapisało się na newsletter jej nowej firmy: 

Reklama

"Wdrożenie American Riviera Orchard już rozpoczęło się z impetem. Meghan jest bardzo zadowolona z zainteresowania, jakie wzbudziła".

Meghan Markle wywołała zamieszanie swoim programem

Warto wspomnieć, że należąca do Gwyneth Paltrow firma Goop zaczynała od 10 tys. subskrybentów. Jednak 7 lat później miała ich już 8 milionów. Różnica polega też na tym, że Goop działa w wielu branżach: kosmetycznej, odzieżowej, fitness, a także mebli i dekoracji wnętrz. 

Meghan zaczęła od dżemów i ciasteczek dla psów, jednak z czasem nabrała śmiałości wystarczającej do nagrania własnego programu dla platformy streamingowej. 

Serial "With Love, Meghan" spotkał się z mieszanymi reakcjami, jednak pomógł Meghan zbudować pozycję liczącej się w branży influencerki. Nie brakuje opinii, że rozgłos wokół księżnej zaniepokoił nawet Gwyneth Paltrow

Gwyneth Paltrow opublikowała własny filmik

Tak w każdym razie został zinterpretowany zamieszczony przez nią na Instagramie filmik, na którym widać aktorkę, jak w piżamie przygotowuje śniadanie, w międzyczasie przekomarzając się z psem. Skojarzeniom z nagraniami Meghan sprzyja zastosowanie tego samego podkładu muzycznego. Nie obyło się bez porównań:

"Gwyneth nadal wymiata i ja to szanuję. Bez makijażu, w swojej prawdziwej kuchni"

"Gwyneth jest tak autentyczna, że w porównaniu do Markle to powiew świeżości"

"Uwielbiam. Żadnego fałszywego  domu, fałszywej kuchni, fałszywych włosów, fałszywych przyjaciół, tylko prawdziwe ja".  

Komentarza do tej sytuacji Paltrow udzieliła z wyprzedzeniem. Pytana miesiąc temu o to, czy uważa Meghan za konkurencję, odpowiedziała w "Vanity Fair":

"Każdy powinien robić to, co kocha. Poza tym mnie wychowano tak, bym postrzegała kobiety jako sojuszniczki, a nie rywalki. Czuję silny impuls, by stanąć w obronie Meghan. Zawsze tak mam, gdy pojawia się nieprzychylny szum wokół  kobiet". 

Zobacz też:

Meghan Markle znów wprawiła wszystkich w osłupienie. Poszło o zielone gofry

Edyta Pazura nie mogła powstrzymać się od komentarza. Tak oceniła program Meghan Markle

Meghan Markle nie zwalnia tempa. Ogłosiła kolejną ważną wiadomość

pomponik.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Polecamy