Niespodziewana decyzja Kuźniara ma drugie dno. Dziennikarz w końcu się przyznał
Dość nieoczekiwanie prezenter telewizyjny Jarosław Kuźniar podjął decyzję o zamknięciu swojego biura podróży "Goforworld". Firma po kilkunastu latach działalności nagle przestała działać. Kulisy zamknięcia biznesu są niestety nieciekawe.
Jarosław Kuźniar dał się poznać jako dziennikarz, który relacjonował w mediach wiele ważnych światowych wydarzeń. Prowadził także programy rozrywkowe oraz śniadaniówkę "Dzień dobry TVN". Prezenter współpracował zarówno z radiem, telewizją, jak i portalami internetowymi. Z TVN-u odszedł w atmosferze skandalu.
Jarosław Kuźniar oprócz działalności w mediach zaangażował się także w projekty biznesowe. W 2011 roku otworzył biuro podróży "GoForWorld", oferujące wycieczki w małych grupach. Inicjatywa długo czas cieszyła się dość sporym zainteresowaniem. Nagle jednak nad firmę nadeszły ciemne chmury.
Niedawno Jarosław Kuźniar poinformował o zlikwidowaniu biznesu podróżniczego. Swoją decyzję prezenter tłumaczył między innymi wciąż odczuwalnymi skutkami zamknięcia branży w 2020 roku.
"Jako założycielowi zabrakło mi kilku kluczowych rzeczy: czasu, cierpliwości, biznesowego doświadczenia, podstaw ekonomii, kompetencji budowania odpowiedniego zespołu" - przekazał dziennikarz na LinkedIn.
Okazuje się, że kulisy decyzji Jarosława Kuźniara są naprawdę smutne. Dziennikarz mimo wielu prób nie miał wyjścia i musiał zwinąć biznes.
"Dzień przed finałem w tanim barze w Fairbanks [...] ryczałem ze złości, wstydu i bólu jak mały chłopak. W samolocie powrotnym postanowiłem, że to koniec. Po 10 latach próbowania, dopieszczania, strachu, zastawiania rodzinnego majątku w każdym kolejnym roku odnawiania gwarancji turystycznej. Za dużo" - przekazał na wspomnianym wcześniej portalu.
Mimo oficjalnego zamknięcia firmy sympatycy dziennikarza nadal będą mogli skorzystać z usług turystycznych, które on poleca. Kuźniar podjął się współpracy z inną firmą i teraz swoim nazwiskiem będzie promował kolejne wyjazdy. Już teraz o ofercie można znaleźć wycieczki między innymi na Sri Lankę, Kostarykę, Laos i Jawę.
Jarosław Kuźniar obecnie ma zamiar skupić się na rozwoju swojej agencji Kuźniar Media, która dołączyła do Związku Firm Public Relations. Chce rozwijać komunikację liderów oraz marek, a także pomagać im w budowaniu autentycznej historii.
Były prowadzący "Dzień dobry TVN" planuje połączyć działania biznesowe z organizacją podróży, co ma pomóc w budowaniu nowych historii marek.
Zobacz też:
Edward Miszczak wyjawił, co przyciąga widzów do Polsatu: "Emocja" [POMPONIK EXCLUSIVE]
Kurzajewski zdradził, kto przekonał go do udziału w "TzG". Zaufał jej [POMPONIK EXCLUSIVE]
Piaseczny wdał się w konflikt z Kukulską. Potem musiał przepraszać