Maffashion po tym pytaniu nie wytrzymała. "Wścibstwo i wyrywanie słów z kontekstu" [POMPONIK EXCLUSIVE]
Znana od lat w rodzimym show-biznesie Maffashion szczerze podzieliła się swoimi przemyśleniami na temat współpracy z mediami. W rozmowie z Pomponikiem nie szczędziła ostrych słów w stronę niektórych artykułów, jakie pojawiają się na temat celebrytów.
Aż trudno uwierzyć, że Maffashion założyła swoje bloga ponad 15 lat temu. Od tego czasu celebrytka sukcesywnie buduje swoją karierę w mediach i wiele wskazuje na to, że w rodzimym show-biznesie zadomowiła się na dobre. Nasz reporter postanowił spytać Kuczyńską o jej relację z mediami.
Maffashion bez ogródek przyznała, że ma dość chłodny stosunek mediów. Wiele z artykułów, które pojawiają się w portalach rozrywkowych, widzi jako naginanie rzeczywistości.
"Kłamstwa, zakrzywianie rzeczywistości, wyrywanie słów z kontekstu, nadawanie im innego charakteru, czasami aż wścibstwo..." - zaczęła wyliczać Maffashion.
Influencerka podkreśliła, że po 15-letniej pracy w show-biznesie ma świadomość tego, jak działają media. Mimo tego apeluje o trzymanie się granic.
"Ja też pracuje w mediach ponad 15 lat i wiem, jaka jest specyfika, wiem, co kręci media, co się klika, natomiast te granice są czasami przekraczane. Z osób, o których się pisze, robi się głupków, albo kogoś, kim nie są" - wyjawiła.
Zapytana o zaufanie wobec mediów, Kuczyńska wprost mówi, że nie jest ono duże. Mimo tego influencerka zdaje się mieć świadomość, że celebryci i media to dwa nierozłączne organizmy, które nawzajem się napędzają. Maffashion ma dziś do wszystkiego większy dystans, niż dawniej.
"Byłabym hipokrytka, mówiąc, że nie mam żadnego zaufania. To jest wspólna zabawa w show-biznesie, jest i biznes i show. (...) Z biegiem lat mam coraz większy dystans, ale są pewnie granice" - przyznała Pomponikowi.
Relacja z mediami to nie jedyny temat poruszony w wywiadzie z Pomponikiem. Kuczyńska od początku swojej działalności w mediach wspierała WOŚP. W ciągu ostatnich lat można było wylicytować wiele atrakcji związanych z celebrytką, jak np. spędzenie wspólnego dnia czy sesja zdjęciowa z jej udziałem. W rozmowie z nami zapewniła, że na tym nie koniec - celebrytka i w tym roku planuje dołożyć swoją cegiełkę do akcji Jurka Owsiaka.
"Szykuję teraz dość dużą akcję. Będę konkurowała z inną influencerką o liczbę polubień pod postem, ale nie będzie chodziło tylko o liczbę lajków, bo będzie w tym większy sens" - wyjawiła na łamach Pomponika naszemu reporterowi.
Zobacz też:
Partner Maffashion zrobił to w samego sylwestra. Kuczyńska nie czekała długo
Maffashion upodobniła się do Igi Świątek. Wyglądają jak bliźniaczki