Rodowicz musiała się gęsto tłumaczyć. Ludzie zdążyli się naciąć na oszustwo
Maryla Rodowicz została kiedyś oszukana. Fani kupowali reklamowane przez nią produkty, a wokalistka o tym nie wiedziała. Później wyjaśniła, że nie brała udziału w kampanii marketingowej. Wykorzystano wizerunek Maryli Rodowicz bez jej zgody. Co na to legenda polskiej sceny muzycznej?
Maryla Rodowicz jest wciąż jedną z największych gwiazd polskiej estrady. Autorka tekstów, piosenkarka, aktorka i osobowość telewizyjna rozpoczęła karierę w latach 60. XX wieku. Do dzisiaj gości na okładkach gazet oraz jest powszechnie szanowana. Wykorzystali to oszuści.
Niemal nieskazitelny wizerunek Maryli Rodowicz powoduje, że nie narzeka na brak ofert dotyczących reklamowania rozmaitych produktów. Legenda polskiej sceny muzycznej ma na swoim koncie współpracę z markami alkoholowymi, sieciami sklepów, czy producentami odzieży wysokiej jakości. Liczne kontrakty reklamowe są dowodem na to, że produkty polecane przez Marylę Rodowicz świetnie się sprzedają.
O ile jeszcze kilkanaście lat temu, głównym medium reklamowym były telewizja, radio i gazety oraz widoczne wszędzie banery reklamowe, aktualnie kanałów, którymi można dotrzeć do kupującego, jest znacznie więcej. Utrudnia to kontrolowanie wiarygodności niektórych kampanii marketingowych. Przekonała się o tym Maryla Rodowicz.
W sieci krąży artykuł, w którym Maryla Rodowicz zachwala zalety pewnego produktu. Przyznaje rzekomo, że cierpi z powodu otyłości i nadwagi. Dodaje też, że ze względu na te problemy ze zdrowiem odechciało jej się występować i prezentować publicznie. Za powód podaje wstyd ze względu na otyłość i opinię fanów.
Czytaj również: Sanah pokonała Marylę Rodowicz! Tyle młoda gwiazda bierze za koncert
Niedługo po udostępnieniu fałszywego wywiadu, Maryla Rodowicz opublikowała wyjaśnienie. Zostało ono udostępnione na łamach "Super Expressu". Legenda polskiej sceny muzycznej podkreśliła, że nie ma nic wspólnego z reklamą środka odchudzającego, w której wykorzystano jej wizerunek i podszyto się pod nią.
Niestety, niektórzy z odbiorców reklamy zamówili produkt. Dokonując zakupów w Internecie, trzeba mieć zawsze na uwadze, że w sieci każdy może podszyć się, pod kogo zechce. Oczywiście do czasu, aż nie zostanie zdemaskowany. Dlatego zawsze warto sprawdzić, czy podmiot, od którego kupujemy, jest zweryfikowanym dostawcą i nie buduje swojej marki na kłamstwie.
Czytaj również: Maryla Rodowicz wyjawiła, dlaczego nigdy nie pojechała na Eurowizję. Jej słowa szokują [POMPONIK EXCLUSIVE]
W ramach cyklu "Znani oszukani" skupiamy się na badaniu przypadków oszustw, które doprowadziły do szkody dla gwiazd i celebrytów znanych z pierwszych stron gazet. Oszustwa finansowe, kradzież tożsamości i nielegalne wykorzystanie wizerunku. Straty poniesione przez nieodpowiedzialnych współpracowników i nękających fanów, oszustwa internetowe i cyberataki na konta.
To tylko niektóre z przykrych wydarzeń, które dotknęły znanych i lubianych. Jednak to nie tylko celebryci są narażeni na oszustwa. W ramach naszego cyklu poruszamy także tematy rozpoznawania oszustw i sposobów na ich unikanie.
Czytaj również:
TVP wyjaśnia aferę z wygraną Blanki na Eurowizji. Mamy oświadczenie! [POMPONIK EXCLUSIVE]
Seks w "Sanatorium miłości". Kuracjusze mieli wiele pytań do eksperta
Ale wtopa! W "Magii nagości" wyproszono uczestnika! "Eskortowali go, aby mógł się uspokoić"